REACTIES
Als je niets beters te melden hebt, mag je je ook stil houden Gerben. Een ban is maar een paar muisklikken
![Wink](/images/smilies/wink.gif)
15 jaar en al zoveel ervaring met trekkers. Het is toch wat hé.
Voor die tijd toch aardige trekkers die 7710en. Centrale voorasaandrijving, 4 hydraulische ventielen, hi/lo onder last schakelbaar goed zicht vanuit de hoge cabine, 100pk onder de kap, zonder moeite kunnen er 650/65 R38 banden onder en maar 4,5 ton eigengewicht.
weet iemand het verschil/overeenkomsten tussen de TW serie en de 10/30 serie, is dat eueropees/amerikaans of zo?
off topic: mooie of niet; iedere twee jaar is hier trekkertrek en wint een ford tw25 het van de moderne 818/7530/cvt170's.
weet iemand het verschil/overeenkomsten tussen de TW serie en de 10/30 serie, is dat eueropees/amerikaans of zo?
off topic: mooie of niet; iedere twee jaar is hier trekkertrek en wint een ford tw25 het van de moderne 818/7530/cvt170's.
De 30 serie volgde de TW op, uiterlijk lijken de 8030 series veel op de TW's, maar deze waren leverbaar met powershift. De kleinere TW's 5/15 waren min of meer een zwaar gebouwde 8210: met turbo en net wat zwaarder. De 10 serie en de TW serie liepen min of meer parallel met elkaar en vormde het topsegment. De 30 serie kwam pas later.
TW 5 is een 8210 met een TW 15 achtebrug. TW 15, 25 en 35 (net als 10, 20 en 30) waren wel hele andere (zwaardere) trekkers.
Heeft een TW5 geen turbo dan?
Nee die heeft geen turbo. TW 10 ook niet trouwens.
VOEG EEN REACTIE TOE
U dient ingelogd te zijn om te kunnen reageren. Vul hieronder uw gebruikersnaamen wachtwoord in of registreer u als lid op Agrifoto.