REACTIES

comment Door dries op dinsdag 12 januari 2010 19:23 quote
mooi tekstje
comment Door Schrabbekerke op dinsdag 12 januari 2010 23:28 quote
zeker weten heerlijke trekkers wij hadden er 3 een gen 1 en 2x gen 3
comment Door ITALFREAK op woensdag 13 januari 2010 11:59 quote
Mooi en interessant dit! gaat dit nog over andere merken ook komen?
Laatst aangepast door: ITALFREAK op woensdag 13 januari 2010 12:00.
comment Door Bollenbouwer op woensdag 13 januari 2010 14:31 quote
[adminedit]Link werkt niet, verwijderd[/adminedit]

Woeste apparaten mooi stukje.

Laatst aangepast door: Niels op woensdag 13 januari 2010 17:35.
comment Door Niels (Administrator) op woensdag 13 januari 2010 16:14 quote
ITALFREAK schreef: Mooi en interessant dit! gaat dit nog over andere merken ook komen?
Ja er gaat nog meer komen in de toekomst.
comment Door HuibZ op woensdag 13 januari 2010 16:40 quote
Die link doet het niet Slootman..
comment Door WilliamH op woensdag 13 januari 2010 18:09 quote
Wat een mooi stukje over een hele mooie trekker Niels!!Smile

comment Door ErnstJan (Crewlid) op woensdag 13 januari 2010 19:22 quote
Schrabbekerke schreef: zeker weten heerlijke trekkers wij hadden er 3 een gen 1 en 2x gen 3

Er is geen gen I van de 7810 geweest, je had zeker een 7710? En 7910 is in Nederland toch niet geleverd, volgens mij alleen in Frankrijk. En de 7910 was toch eigenlijk 't zelfde als een 8210?
comment Door Schrabbekerke op woensdag 13 januari 2010 22:43 quote
@ ErnstJan
dat moet gen 2 zijnWink
comment Door Niels (Administrator) op woensdag 13 januari 2010 23:12 quote
Pim, als je op het icoontje tekstballon met potlood gaat staan aan de rechterkant van je bericht (achter je naam en datum). Kun je je originele bericht aanpassen.
comment Door nht8040 op donderdag 14 januari 2010 17:43 quote
mooie trekker Wink
comment Door Ford_7810 op donderdag 14 januari 2010 22:28 quote
Prima trekker Wink , moest een succes worden Biggrin !!!
comment Door nht8040 op donderdag 11 februari 2010 07:48 quote
mooie trekker Puh Smile