ALBUM - GASTFOTO'S VAN RYAN BAKER III

Door Niels in Ingekomen Foto's, dinsdag 5 mei 2009 20:00

thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb

REACTIES

comment Door tonisss op dinsdag 5 mei 2009 20:15 quote
heeft iemand een idee waarom ze met die cambridgerollen over de tarwe rijden ?? verder weer mooie foto's uit engeland.
comment Door Ziko op dinsdag 5 mei 2009 22:00 quote
De meest logische verklaring lijkt mij dat er voor volgend jaar alvast graszaad ingezaaid is. Met de cambridgerollen wordt dit vast gereden.
comment Door Peterm89 op dinsdag 5 mei 2009 22:10 quote
Is het niet om de grond meer aan te drukken, waardoor de tarwe meer uitbost?
comment Door dries op dinsdag 5 mei 2009 22:11 quote
of meschien een derde mogelijkheid om ervoor te zorgen dat het kiemende zaad sneller licht ziet door de aarde een beetje te verplaatsen
wie heeft het nu eigenlijk juist
comment Door BreadBoy op dinsdag 5 mei 2009 22:31 quote
He is rolling to seal and compact the surface to keep the moisture in as we have been having rather dry weather here at the moment!

Regards
Ryan
comment Door johniedriver op woensdag 6 mei 2009 21:00 quote
Super foto's!
comment Door NicoRodenburg op zaterdag 9 mei 2009 08:48 quote
@ toisss: Inderdaad zoals BreadBoy al zegt; om de vochtvoorziening van de tarweplant op peil te houden...
comment Door Gerbert op zondag 10 mei 2009 21:05 quote
Is de Opico rol geen He-Va?