Aan het laden
De pagina wordt geladen, je wordt zo doorgestuurd.
Foto's bestellen
Je hebt zojuist een foto toegevoegd aan je winkelmandje. Je kunt deze nu bestellen of nog meer foto's toevoegen.
Resultaat 1 van 4 getoond
Foto's uit de oude doos van: Johnny van Vugt II
Dinsdag 27 februari 2018 Delen
Deel 2 met foto's van de Ford trekkervloot waar akkerbouw- en loonbedrijf Van Vugt in het verleden mee reed. Ook enkele andere loonbedrijven zijn te zien. Bijvoorbeeld tijdens het hakselen van zonnebloemen of met de allereerste Fendt 926.
Een nieuwe Lely Lelyterra rotorkopeg.
Ford 6610 Gen II met Vicon LS 2504 veldspuit.
Ford 7710 Gen II met gladde rol.
En met de Lely kopeg.
Dania D 8500 combine.
Een perceel zonnebloemen.
Ford 6610 Gen II met Amac LK4 loofklapper.
Een bijzondere spoorbreedte voor het graszaad maaien.
De Ford 6610 met Mörtl schijvenmaaier.
Het hakselen van de zonnebloemen als veevoer.
Dit gebeurde door collega-loonwerker J. van de Brand uit Teeffelen met een John Deere 5830? hakselaar en Fendt Favorit 600 LSA Turbomatik met Veenhuis silagewagen.
De Dania bezig in de tarwe.
Ag Chem Terra-Gator 2204 van loonbedrijf Rasenberg uit Wagenberg en de Scania 112H truck met tankoplegger van Jan van de Brand waar Johnny in die tijd veel op reed.
Fendt Favorit 926 Vario met een Kurstjens Tri Axer carrier en mesttank van loonwerker Bert van Wingerden uit Sprundel. Mogelijk was dit de allereerste Fendt Vario in Nederland.
Case International 1455 XL met Meyco mesttank en zodebemester van Van Vugt.
Graszaad dorsen.
Aardappels spuiten met de 6610 en Vicon.
Zonnebloemen hakselen door loonbedrijf Van Dinther uit Oss met een New Holland FX 375 en Fendt Favorit 500C met Veenhuis Super Silagewagen.
Ford 8630 met Agrolang kipper en Furukawa mobiele kraan. Deze 8630 verving de 1455XL.
Ford 8210 Gen II met Agrolang kipper.
Ford 7710 met Gallignani pers.
Nog even terug naar heel vroeger met deze Ford 2/3000 en schudder.
Fordson Major met New Holland pers en verzamelwagen.
Advertentie
Reacties
Mooie maaidorser die Dania D 8500! Gebouwd bij Dronningborg in Denemarken.
Ik dors zelf ook nog steeds met zo'n Dronningborg. Ik vind ze degelijk en vernuftig in elkaar zitten. Nog geen problemen mee gehad. Ze zijn ook als MF 31 verkocht.