Aan het laden
De pagina wordt geladen, je wordt zo doorgestuurd.
Foto's bestellen
Je hebt zojuist een foto toegevoegd aan je winkelmandje. Je kunt deze nu bestellen of nog meer foto's toevoegen.
Resultaat 1 van 4 getoond
Blue Force Conversions Day - 30-9 II
Woensdag 07 november 2012 Delen
Tijdens deze tweede en laatste serie van de Blue Force conversions day zien we nog meer imposante oldtimers in Engeland. Niet alleen stilstaand maar ook zeker aan het ploegen. Dat gebeurde met enkele zeldzame machines zoals een Muir-Hill 171 en verschillende Doe Triple D's.

County 1174 met een Ransomes vierschaar ploeg.

County 1184 TW met Dowdeswell vierschaar ploeg.


County Super 4 met Ransomes drieschaar ploeg.


County 1454 met een Ransomes 300 Series drieschaar duwploeg en vijfschaar ploeg.


County 1124 met Ransomes vier schaar.


Doe Triple D, op basis van twee Super Major's, met Ransomes vijf schaar.


Doe Triple D, op basis van twee Power Major's, met Ransomes vier schaar.


Burton 148. Een eigenbouw creatie.

Nog een Doe Triple D met Ransomes vijf schaar.





Doe vijf schaar ploeg achter een Triple D.

Muir-Hill 171 met een Kverneland negen schaar.

M-H 121 met Dowdeswell vijf schaar.




M-H 121 met Ransomes vier schaar.

Nog een M-H 121 Dual Power.

M-H 101 met Ransomes ploeg.

M-H 161 met Kverneland zes schaar.


Northrop met Kverneland.


M-H 101 met Kverneland vijf schaar.


Roadless 115 met Ransomes vijf schaar.


Nog een Roadless 115.

County 4000-Four.

Doe D-130.


Met een Doe tool carrier.

En vier schaar wentelploeg.

Doe Triple D.



Doe D-130 met Ransomes vier schaar.


County 4000-Four.

County 754 Forward Control.

Fordson Dexta 'narrow front'.

County Hi-Drive 752H.

Roadless Ploughmaster.

County 6700-Four.

Matbro Mastiff met een Doe tool carrier en twee Rekord cultivators.



Northrop 5004T.

Zelfbouw Natco 130+ Ford 596.


Een dure lading.



Advertentie
Reacties
Niels, de 1474 met duwploeg is een 1454. De 1474 is op basis van de 9700/TW20; de 1454 op basis van de 9600.
Enkel Northrop en Matbro weet ik in Nederland niet te vinden.
Ik vrees alleen, dat de bereidheid van de Nederlandse eigenaren wat minder groot is dan in Engeland om het spul op te laten en er een stuk mee te rijden naar een festival? :s