Aan het laden
De pagina wordt geladen, je wordt zo doorgestuurd.
Foto's bestellen
Je hebt zojuist een foto toegevoegd aan je winkelmandje. Je kunt deze nu bestellen of nog meer foto's toevoegen.
Resultaat 1 van 4 getoond
Foto's van Ben van Oosterhout 22-4 II
Donderdag 20 mei 2010 Delen
de Vries - Stolwijk De Kleijberg - EethenGebroeders van Rijswijk - Wijk & AalburgVerschoor - Almkerk van Drunen - ElshoutM van Kuijk - Helvoirt
Toon 6 items meer
In de tweede en laatste serie van 22 april zien we verschillende aardappelpootcombinaties aan het werk in Brabant. Ook worden er al aardappels aangefreesd en is men ook nog druk met het mest injecteren.

Deutz-Fahr AgroStar 6.38 SV-75 met Miedema HST 150 kipper en Keulmac onderlosser van akkerbouwbedrijf Groenenberg uit Werkendam.



Valtra T190 op Soucy rupsen met een zelfbouw pootcombinatie bestaande uit een Kuhn pennenfrees en Grimme VL 20 KL SA aardappelpoter.










MAN TGA 350.440? met twee Peecon mesttanks van De Vries uit Stolwijk.

New Holland TS 115 met Systeem Baars slangenhaspel en Schouten sleepslangbemester van loonbedrijf De Kleijberg uit Eethen.




D-F Agrotron 1150 met Demag compressor en pompwagen van loonbedrijf Gebr. van Rijswijk uit Wijk & Aalburg.

Iveco Stralis van Cor van der Spek uit Poederoijen.

John Deere 6510 met Celli kopeg en Gruse aardappelpoter.







JD 3050 met Veenhuis kipper en Miedema onderlosser.

JD 6530 met een Amac GF-5 rijenfrees van loonbedrijf Verschoor uit Almkerk.





Vervaet Hydro Trike op dubbellucht met een Kongskilde Vibro Injector van loonbedrijf Van Drunen uit Elshout.











Voor transport over de weg worden de dubellucht wielen er weer afgehaald.

De Werklust WG 18 E shovel komt dan goed van pas.




Fendt 820 Vario met Kuhn Vari-Master 152 vijf schaar ploeg van loonbedrijf Van Kuijk uit Helvoirt.
Advertentie
Reacties
Je hebt gelijk Joris is al een Grimme.
Kun je met zo'n motorwagen+aanhanger wel net zoveel mest meenemen als trekker+oplegger? Een oplegger kan soms al niet helemaal vol ivm gewicht, en dit zal een hoger leeggewicht hebben lijkt me? Of is hiervoor gekozen dat d'r bijvoorbeeld ook stro mee kan worden gereden?
Hier ist zo dat als je een tandem heb mag je 80.000 pond wegen, maar de vuilnis autos die vuilnis naar de states en verschillende stortplaatsen rijden, en de zogenaamde steel haulers hebben een as of 6 onder de trailer, en die mogen tot 120.000 pond wegen...