Resultaat 1 van 4 getoond

Gastfoto's van Michiel Saeyens

Vrijdag 23 april 2010

Onder het mom van 'een dagje op het land en op de weg met Michiel Saeyens' zien we een fotoreportage die hij vorige week maakte. Helaas bleek er niet erg veel op het land te zijn dus volgde hij de Vredo zelfrijder van loonbedrijf Creële van begin tot eind.

foto

Fendt Favorit 514C met Joskin enkelas mesttank.

foto


foto


foto


foto


foto


foto

Even verderop was de Vredo VT3936 met 19000 liter tank van loonbedrijf Creële uit Lochristi bezig.

foto

De bouwlandbemester heeft een werkbreedte van 5,5m.

foto


foto


foto


foto


foto


foto


foto

New Holland 8360 met Ipsam mesttank.

foto

Een MAN truck. Eén van de vier aanvoer combinaties.

foto


foto


foto


foto


foto


foto


foto


foto


foto


foto


foto


foto

Michiel maakt direct maar een ritje met de vrachtwagen. Bij het laad adres, in West-Vlaanderen, duurt het 10 minuten voor de 30.000L tank is gevuld.

foto


foto

Massey Ferguson 1..

foto

John Deere 6230 met voorlader.

foto


foto


foto

Steyr 8130? met Steeno cultivator.

foto

Case International Magnum met tandemas mesttank.

foto


foto

Ook in België staat er file.

foto

Deutz-Fahr met dumper.

foto


foto


foto


foto


foto
Advertentie

Reacties

johnschluter
23-04-2010 18:23 uur
waarom maakt Vredo de tanken niet tot het eind van het chassis:s
  • Reageer
  • Quote
michiel_simpson
23-04-2010 18:35 uur
mss met het max gewicht dat er op de weg mag het kan teveel worden als de chasis tot het einde is ofzo kweet het eigelijk niet echt;p
  • Reageer
  • Quote
rickky
23-04-2010 19:38 uur
ik weet alleen dat je in belgie niet zo zwaar beladen mag zijn als in nederland..
  • Reageer
  • Quote
rdwit
23-04-2010 20:19 uur
gewichtsverdeling is optimaal zo,,
  • Reageer
  • Quote
dries
23-04-2010 22:47 uur
hoeveel mag je in nederland dan wel meevoeren als totaal gewicht
mijn rijbewijs is voor 40 ton in belgie
  • Reageer
  • Quote
basiedeere
23-04-2010 23:18 uur
volgens mij ist in nederland 65
  • Reageer
  • Quote
dries
24-04-2010 00:39 uur
amai met zoveel gewicht rijd je toch alle banen kapot
  • Reageer
  • Quote
rdwit
24-04-2010 12:52 uur
50 ton in nederland, maar max 10 ton aslast,

50ton op een vredo ga je niet redden verwacht ik.
  • Reageer
  • Quote
dries
24-04-2010 13:05 uur
wat is de aslast?
  • Reageer
  • Quote
fredjeb
27-04-2010 20:14 uur
dries schreef
wat is de aslast?

dit is de maximale last per as. ik geef een voorbeeld:
een 4 asser mag maximaal 40 ton wegen want 4 keer 10 ton is 40 ton
een 2 asser mag max 20t wegen want 2 keer 10t is 20t
dit zowel voor trekker als aanhager:
tractor + 2 asser kipper = 2+2 = 4 keer 10t is 40t
  • Reageer
  • Quote

Vul hieronder je gegevens in om een reactie te plaatsen.

Door het plaatsen van deze reactie ga je akkoord met het opslaan van bovenstaande gegevens. Hieronder valt ook je IP-adres om eventueel misbruik tegen te gaan.