GASTFOTO'S VAN JAMIE HARRISON I
Door Niels in Ingekomen Foto's, dinsdag 17 maart 2009 20:00
Deze keer op Agrifoto een uitgebreide serie gastfoto's uit het buitenland. Jamie Harrison uit Engeland stuurde ons deze foto's op van de zomer en herfst werkzaamheden bij hem in de regio.
Claas Lexion 580 met een V900 (9m/30') maaibord.
John Deere 9880i STS.
JD 9400T met een getrokken TWB diepwoeler.
JD 7700 met een Väderstad Carrier 500 schijveneg.
JD 6920S met een maaibord kar.
JD 9640 WTS.
JD met een Griffiths tandemas kipper.
Nu samen met een JD 6920S met Richard Western kipper.
JD met een New Holland ronde balenpers.
Renault Celtis met een Abbey mesttank.
JD 8320 met een Dowdeswell 7 schaar ploeg.
2x JD 7030 serie met een MF 190 grootpakpers.
JD 8430T met een Väderstad Rapid A 800? S.
Case International Quadtrac met een Quivogne Tinemaster en Simba Unipress.
JD 8430 H-Trac met een Simba diepwoeler en Stocks pneumatisch/electrische zaaimachine.
JD 7700 met een Väderstad cambridge rol.
NH 9682 met een Spaldings Flatlift en Opico Hatzenbichler Variocast zaaimachine.
JD 8400 met een TWB diepwoeler.
Claas Lexion 570 met een V900 maaibord.
Ford/NH 8340 met een Simba schijveneg.
Ford 8770 met een Väderstad Rexius Twin 450 press.
NH 8070.
JD 7930 met een Simba Cultipress.
JD 8430 met een Kverneland 7 schaar.
JD 9520 op Stocks Agritracks met een Gregoiré Besson Discordon.
Case IH 2188 Axial Flow.
Valtra met een Kongskilde Delta cultivator.
Fendt Vario met een Köckerling Exaktgrubber Vario.
REACTIES
Door rdwit op dinsdag 17 maart 2009 20:09
wat hangt er achterin die fendt ?
brandstof tank
brandstof tank
Door Bart_B op dinsdag 17 maart 2009 20:17
Ik tel 7 scharen op die kverneland
Door Niels (Administrator) op dinsdag 17 maart 2009 20:31
rdwit: Extra gewicht voor op de achteras gok ik. Een brandstoftank kan haast niet. Die fendt's zijn zo zuinig, die produceren haast diesel.
Bart: Ik kan nog niet verder tellen dan 6 blijkt maar weer .
Bart: Ik kan nog niet verder tellen dan 6 blijkt maar weer .
Door dries op dinsdag 17 maart 2009 20:44
het zijn waarschijnlijk gewichten om ervoor te zorgen dat je wielen meer grip hebben
en dat niels niet kan tellen wisten wij al
Laatst aangepast door: dries op dinsdag 17 maart 2009 20:45.
en dat niels niet kan tellen wisten wij al
Laatst aangepast door: dries op dinsdag 17 maart 2009 20:45.
Door Diederik op dinsdag 17 maart 2009 21:00
waar is dat john deere logo op die 8430 met die kverneland gebleven?
Laatst aangepast door: Niels op dinsdag 17 maart 2009 21:27.
Laatst aangepast door: Niels op dinsdag 17 maart 2009 21:27.
Door kevin op dinsdag 17 maart 2009 21:03
ja dat zijn gewichten om dat dat ding niet in de hef hangt maar er aan zit en dat heeft hij te wijnig druk op de banden
Door Schrabbekerke op dinsdag 17 maart 2009 21:56
Mooi paar bandjes onder die ford 8770!!
Door astrix op dinsdag 17 maart 2009 23:11
moooi spul daaro
Door jd_vs_mf op woensdag 18 maart 2009 19:40
Niels schreef:
rdwit: Extra gewicht voor op de achteras gok ik. Een brandstoftank kan haast niet. Die fendt's zijn zo zuinig, die produceren haast diesel.
Bart: Ik kan nog niet verder tellen dan 6 blijkt maar weer .
Ik heb ng nooit gehoord dat fendt zuinig is? Elke loonwerker/landbouwer met fendt hier zegt dat ze veel verbruiken
voor de rest mooie foto's
Bart: Ik kan nog niet verder tellen dan 6 blijkt maar weer .
Ik heb ng nooit gehoord dat fendt zuinig is? Elke loonwerker/landbouwer met fendt hier zegt dat ze veel verbruiken
voor de rest mooie foto's
Door Bart_B op woensdag 18 maart 2009 20:53
Dan moeten die loonwerkers/landbouwers uit jou streek ff goed naar de dieseltank kijken en het gaatje dicht zien te maken, of overstappen op vario
VOEG EEN REACTIE TOE
U dient ingelogd te zijn om te kunnen reageren. Vul hieronder uw gebruikersnaamen wachtwoord in of registreer u als lid op Agrifoto.