REACTIES

comment Door manus op maandag 5 september 2016 14:29 quote
Om stil van te worden , ik wens de familie en naasten veel sterkte toe.
Leon Heijboer
comment Door Gerrit57 op maandag 5 september 2016 15:57 quote
Heel veel sterkte gewenst.
comment Door modest op maandag 5 september 2016 19:11 quote
Oh no ! Sterkte gewenst aan iedereen die Ben zal missen !
comment Door xc70 op maandag 5 september 2016 19:20 quote
mijn deelneming aan familie en vrienden
comment Door Bollenbouwer op maandag 5 september 2016 19:31 quote
Gecondoleerd.

Rence Slootman
comment Door KeesdeNood op maandag 5 september 2016 20:22 quote
Gecondoleerd we gaan Ben zijn plaatjes missen.
comment Door Hans op maandag 5 september 2016 20:51 quote
Wat een gemis voor familie, vrienden én Agrifoto. Als vader van Niels van der Boom hoorde ik jarenlang over Ben met zijn geweldige modelbouwkwaliteiten en vele gewaardeerde fotoseries, zowel uit zijn uitgebreide archief als vers geschoten. Ook zag ik natuurlijk zijn foto's zelf op de site voorbij komen. Agrifoto verliest een zeer gewaardeerde vriend en fotograaf in Ben.

Ik wens zijn familie en vrienden sterkte in de komende tijd.
comment Door Henny op maandag 5 september 2016 21:06 quote
Gecondoleerd, ik wens de familie en vrienden heel veel sterkte toe met het verlies van onze collega Ben.
comment Door pjhopmans op dinsdag 6 september 2016 05:01 quote
Gecondoleerd.

Pieterjan Hopmans
comment Door niewiem op dinsdag 6 september 2016 07:38 quote
veel sterkte toegewenst vanuit Polen.
comment Door Gerrit57 op dinsdag 6 september 2016 11:18 quote
Bijna 54.100 foto's geplaatst hier, wat zullen we dit gaan missen.
Ben heeft zeker een ere plek hier verdient.
Heel veel sterkte voor de nabestaanden.
comment Door charel op woensdag 7 september 2016 06:24 quote
Persoonlijk heb ik dhr. van Oosterhout nooit gekend of ontmoet maar altijd met veel plezier genoten van zijn foto's hier op agrifoto.
Sterkte aan de nabestaanden.
comment Door Herman Deuling op woensdag 7 september 2016 20:11 quote
Gecondoleerd Familie en vrienden,ik heb Ben ook niet persoonlijk gekend maar heb ook al die jaren genoten van zijn foto's.
comment Door chriskonings op donderdag 8 september 2016 11:37 quote
Camera's leggen vast en daarmee worden foto's een verlengstuk van je leven. Daar waar het leven eindigt, leven foto's door.

In gedachten bij de nabestaanden.
comment Door ErnstJan (Crewlid) op donderdag 8 september 2016 14:17 quote
Dit is toch wel even schrikken. Heel veel sterkte gewenst voor familie en vrienden van Ben. Hier zullen we hem in elk geval niet vergeten