REACTIES

comment Door willempie op vrijdag 18 mei 2012 19:36 quote
machtig mooi !!!
comment Door jos1303 op vrijdag 18 mei 2012 20:29 quote
ja k vind het ook wel mooiSmile
comment Door Henny op vrijdag 18 mei 2012 22:27 quote
Hallo Niels,
het zal aan mij liggen, maar op de laptop op mijn werk (WINDOWS 7, I5 processor met voldoende geheugen) staat een heleboel tekst door elkaar en de layout lijkt er niet op.
Op mijn eigen PC (XP, Pentium 3, 512 mB) is het beeld WEL mooi.
Nog nooit eerder zo gezien. Hebben hier meer mensen last van?
Groet,
Henny
Laatst aangepast door: Niels op vrijdag 18 mei 2012 22:40.
comment Door Henny op vrijdag 18 mei 2012 22:32 quote
Hallo Niels,
de wonderen zijn de wereld nog niet uit, na een herstart werkt het wel goed en nu zijn de beelden gelijk.
Loos alarm dus.
Groet,
Henny
Laatst aangepast door: Niels op vrijdag 18 mei 2012 22:40.
comment Door Niels (Administrator) op vrijdag 18 mei 2012 22:40 quote
Voor iedereen die dit probleem heeft. Even op Control + F5 drukken.
comment Door IH844 op zaterdag 19 mei 2012 08:32 quote
Bij mij stond ook alles door elkaar. Control+F5 helpt inderdaad. Nice workSmile
comment Door rene1200 op zaterdag 19 mei 2012 17:49 quote
mooi geworden! 1 vraag: komen er nog meer subsite`s?
comment Door PeterJansen op zaterdag 19 mei 2012 23:51 quote
En hoe los ik dat op bij mijn tablet ? Zowel de Control als de F5 knop zijn daarop niet aanwezig.Clown
comment Door Niels (Administrator) op zondag 20 mei 2012 12:43 quote
Op het ronde pijltje bovenaan bij je adresbalk drukken. Hielp bij mij ook.
comment Door PeterJansen op zondag 20 mei 2012 21:22 quote
6 maal achter elkaar op die knop was indd uiteindelijk de oplossing ! Cool
comment Door Niels (Administrator) op maandag 21 mei 2012 08:18 quote
Twee keer had ook gegaan maargoed Wink
comment Door PeterJansen op maandag 21 mei 2012 12:32 quote
Nee, ververste wel, maar alles bleef door elkaar staan.
comment Door Niels (Administrator) op maandag 21 mei 2012 15:27 quote
Ok, bij mij was het 2 keer maargoed. Fijn dat hij het doet.