REACTIES

comment Door Denise (Administrator) op zaterdag 25 februari 2012 12:58 quote
En degene die de meeste reacties op de stickers krijgt wint iets? Wink
comment Door Niels (Administrator) op zaterdag 25 februari 2012 18:11 quote
Daar kunnen we nog eens over nadenken. Goed idee Puh
comment Door op zaterdag 25 februari 2012 18:13 quote
goed iedee maar ik zou er april ook bij doen,
dan worden de mais landen klaar gemaakt en de eerste snee gras eraf
comment Door Niels (Administrator) op zaterdag 25 februari 2012 19:00 quote
Na maart hebben we geen problemen om de website gevuld te houden met foto's maar in februari en maart komt er weinig binnen. Daarom o.a deze actie.
comment Door michiel_simpson op zondag 26 februari 2012 12:55 quote
hahah leuke actie!

Dat wordt eens kijken als ik tijd heb om een serie nog is uit mijn schijf te halen Biggrin
Ik heb er wel nog eentje staan Biggrin

Mooie actie!
comment Door rene1200 op zondag 26 februari 2012 13:33 quote
misschien dat ik ook nog wel wat heb.

en anders stuur ik me broertje wel met een camera op pad om foto`s te maken, die heeft toch vakantiePuh Puh
comment Door Niels (Administrator) op zondag 26 februari 2012 15:49 quote
Ik vind alles goed hoor Loveit