ALBUM - FOTO'S VAN HENDRIK ROBBEN - 9 T/M 14-10 I

Door Niels in Agrifoto Foto's, maandag 31 januari 2011 14:00

thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb

REACTIES

comment Door bean op maandag 31 januari 2011 16:56 quote
Hey,tegen welke snelheid rijen die grootpakkenpersen van Krone ?

grts.Bean
comment Door seppe op maandag 31 januari 2011 19:53 quote
ik geloof 10 tot 15 km/h
comment Door Schrabbekerke op maandag 31 januari 2011 20:25 quote
Als we kuil pakken persen rijden we ongeveer 8km/h en in het stro max. 16
maar is dat zon weeginstallatie voor op die fendt 820? weet iemand daar een prijs van?
comment Door bartje_fendt op dinsdag 1 februari 2011 20:50 quote
Het is moeilijk te geloven, maar wij rijden met een 930 aan een Claas Quadrant 3400 aan 30km/h door het stro. En zijn best wel goed gestampte pakken Wink
comment Door Niels (Administrator) op dinsdag 1 februari 2011 21:02 quote
Zoals je zelf al zegt, dat is moeilijk te geloven Clown Je kunt wel 'door' het stro rijden maar het moet ook de pers nog in hé.
comment Door Schrabbekerke op dinsdag 1 februari 2011 23:05 quote
Ja 30 km/h..... ik weet niet wat voor stro jullie persen maar dat zullen niet veel kilo's zijn denk ik
comment Door pleunboone op woensdag 2 februari 2011 17:47 quote
Je rijsnelheid is afhankelijk van de grootte van het zwad en het baalgewicht. Van de zomer, met een Fendt 820 en een Krone 1290 HDP, reden we soms 12 km/h maar meestal zo'n 5 km/h. Het baalgewicht was dan tussen de 500 en 550 kg en 36-37 pakken per uur max. Als we sneller reden hadden we kapotte pakken.