ALBUM - FOTO'S UIT HET ABH ARCHIEF I

Door Niels in Ambachtsheerlijkheid Cromstrijen, maandag 31 mei 2010 16:00

thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb

REACTIES

comment Door Ewout op maandag 31 mei 2010 18:50 quote
mooie plaatjes, super

het onderschrift klop helaas niet of staat in de verkeerde volgorde
comment Door Niels (Administrator) op maandag 31 mei 2010 19:12 quote
Ik weet niet wat er mis is gegaan, maar het is mis gegaan.
comment Door Niels (Administrator) op maandag 31 mei 2010 19:51 quote
En het is gelukkig weer opgelost.
comment Door Danny op maandag 31 mei 2010 21:13 quote
zijn er nog meer van die oude foto`s Niels?
comment Door Schrabbekerke op maandag 31 mei 2010 22:12 quote
ik vind het altijd al prachtig als wij met alle 6 combines achter mekaar rijden
mooi hoor
comment Door Niels (Administrator) op dinsdag 1 juni 2010 09:38 quote
Danny schreef: zijn er nog meer van die oude foto`s Niels?
Ja er zijn nog meer oude foto's Danny. Volgende week maandag is er weer een nieuwe update.
comment Door Zuidwester op dinsdag 1 juni 2010 23:10 quote
Die M140 combines zijn waarschijnlijk van het type 1545
comment Door Niels (Administrator) op dinsdag 1 juni 2010 23:13 quote
Heeft de 1545 geen roterende luchtinlaat aan de zijkant ipv een dichte kap bij de M serie?
comment Door PeterF op woensdag 2 juni 2010 10:22 quote
Mooie foto's en n aantal niet veel voorkomende machines Smile

hoe doen ze dat met die 3 rijige poters met sluitrijen?
comment Door Niels (Administrator) op woensdag 2 juni 2010 12:17 quote
Toendertijd rooide ze nog gewoon met 1 rijige rooiers Peter.
comment Door PeterF op woensdag 2 juni 2010 23:02 quote
Ach tuurlijk, had t kunnen weten, foutje Bloos
comment Door ErnstJan (Crewlid) op maandag 7 juni 2010 22:19 quote
Hoezo Niels, ze hebben een 4 rijer ja in deze serie
comment Door m_de_ruiter op vrijdag 20 juli 2012 17:56 quote
Het zijn inderdaad combines van het type 1545.
Ik heb één van deze combines in bezit met het nummer 2 er op.Ik dors er elk jaar meer als 30 ha mee en hij doet het nog perfekt.