ALBUM - BACK TO THE 90'S DEEL 53

Door Niels in Agrifoto Foto's, donderdag 7 januari 2010 20:00

thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb

REACTIES

comment Door fredjeb op donderdag 7 januari 2010 20:45 quote
zo nen drogen boel dat hij hakselt
wat is dat eigenlijk? Mais?
Laatst aangepast door: fredjeb op donderdag 7 januari 2010 20:45.
comment Door Tim op donderdag 7 januari 2010 23:12 quote
De Peecon voermengwagen is een Biga Maxi Eco.
Mooie fotoserie!
comment Door ErnstJan (Crewlid) op donderdag 7 januari 2010 23:33 quote
Wat doen ze met dat gehakselde stro dan?
comment Door Niels (Administrator) op donderdag 7 januari 2010 23:33 quote
Ik denk voeren aan de koeien.
Bedankt Tim.
Laatst aangepast door: Niels op donderdag 7 januari 2010 23:34.
comment Door dries op vrijdag 8 januari 2010 07:28 quote
ja gehakselt stro kan men net als mais in een silageput leggen
het word dan beschouw als vervang of aanvulpruduct met mais je kan hem hakselen met of zonder de graankorrels al naargelang de voedingswaarde die je wil

boeren die dit gebruiken zeggen (bijna) allemaal dat dit veel beter is om te geven dan mais (door de hogere voedingswaarde)

maar het is natuurlijk ook wat duurder
comment Door speedstar op vrijdag 8 januari 2010 18:55 quote
Is dit een boer of een loonwerker? Hij heeft nogal wat spul.
comment Door Niels (Administrator) op vrijdag 8 januari 2010 22:14 quote
Dat is een boer.