ALBUM - BACK TO THE 90'S DEEL 52

Door Niels in Agrifoto Foto's, dinsdag 5 januari 2010 20:00

thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb

REACTIES

comment Door Joris op dinsdag 5 januari 2010 20:15 quote
aardig bedrijfje is dat
comment Door maartenpep op dinsdag 5 januari 2010 20:15 quote
ja ja dikke 80 SF Cool Loveit
comment Door michiel op dinsdag 5 januari 2010 20:27 quote
aardig bedrijfje zeg dat wel
comment Door michiel op dinsdag 5 januari 2010 20:31 quote
ja tis een krone ploeg denk ik
comment Door jeroen_v_brakel op dinsdag 5 januari 2010 20:41 quote
hoe kan die inter zonder voorbanden rijden??Puh er zit ook geen as wat ik zieConfused
Laatst aangepast door: Niels op dinsdag 5 januari 2010 21:09.
comment Door Niels (Administrator) op dinsdag 5 januari 2010 21:09 quote
Is een knikbestuurde zelfrijdende veldspuit.
comment Door Schrabbekerke op dinsdag 5 januari 2010 22:32 quote
die WKM CLE 130 bietenrooier rijden wij ook nog steeds mee maar alleen nog maar voor mangels en de 2 vervaet rooiers voor knollen en bieten maar rijden zij er ook nog mee
comment Door lennard op dinsdag 5 januari 2010 22:49 quote
Zou die ploeg geen Eberhard zijn? Hij lijkt erg op de oude ploeg van de loonwerker hier.
comment Door caseih op woensdag 6 januari 2010 13:32 quote
is die ploeg geen aerts of bestaat dat niet in nederland? verder mooie foto'sSmile
comment Door Niels (Administrator) op woensdag 6 januari 2010 14:54 quote
Mysterie opgelost, het is inderdaad een Eberhardt. Bedankt Lennard!
comment Door Bart_B op woensdag 6 januari 2010 21:27 quote
Naar mijn weten rijden ze nog steeds met die bietenrooier ja. Eigenlijk is er weinig verandert als ik de foto's zo zie, de meeste machines zijn er nog geloof ikWink
comment Door Niels (Administrator) op woensdag 6 januari 2010 23:16 quote
Nu een nieuwere Deutz-Fahr combine en een nieuwe veldspuit geloof ik?
comment Door arne818 op donderdag 7 januari 2010 18:24 quote
en de claas wordt alllen gebruikt voor gras hakselen, is een JD bijgekocht voor alle mais