REACTIES

comment Door Tom op woensdag 16 december 2009 20:53 quote
Ben heel tevreden met mijn 9de plaats! Dankje voor het initatief!

mvg Tom
comment Door jantjuh op woensdag 16 december 2009 21:05 quote
waar ik op heb gestemd is 7e gewordenPuh
verders goed comentaarWink
comment Door Ziko op woensdag 16 december 2009 21:23 quote
Grappig dat mijn foto geen enkel commentaar heeft gekregen Puh Ben blij met de 8e plaats!
comment Door Tim op woensdag 16 december 2009 21:32 quote
Bedankt voor het stemmen dan jantjuh Smile
Ik ben het wel eens met het commentaar. Arjen gefeliciteerd met de 1e plaats!
comment Door chriskonings op woensdag 16 december 2009 21:43 quote
Ik vond het een heel leuk initiatief en heb dan ook met veel plezier meegedaan.
Dit jaar zesde geworden. En dat voor een beginneling in deze tak van fotografie.
Ik ben er blij mee. En het nodigt uit om voor een andere keer alvast flink aan de slag te gaan.
comment Door ErnstJan (Crewlid) op woensdag 16 december 2009 22:11 quote
Gefeliciteerd iedereen.
Niels, had jij onze adressen al voor het verrassingpakket, of moeten we je die even mailen. Weet niet meer of je dat moest aangeven bij inschrijving...
comment Door Niels (Administrator) op woensdag 16 december 2009 23:11 quote
Bij de inschrijving heeft iedereen zijn adres gegeven. Die hebben we dus allemaal.
comment Door michiel_simpson op donderdag 17 december 2009 10:03 quote
gefeliciteerd iedereen!
wanneer komt de volgende wil namelijk ook wel eens meedoenPuh
comment Door Frederik op donderdag 17 december 2009 16:49 quote
tja.. ben het niet helemaal met de jury eens. als ze over belichting en compositie beginnen. Dan zijn niet alle foto's met dezelfde bril bekeken. Maargoed, dat blijft ook een stukje persoonlijke smaak van de jury natuurlijk Wink

Alle winnaars gefeliciteerd!
comment Door Boerenjongen16 op donderdag 17 december 2009 18:27 quote
Netjes gedaan Gerrit Biggrin
comment Door jantjuh op donderdag 17 december 2009 19:55 quote
tim maar jou foto vond ik wel het meest aanspreeken met die jd en zaaimachine op de heuvel Loveit Puh
comment Door PeterF op donderdag 17 december 2009 23:24 quote
K had eerlijk gezegd niet eens verwacht dat ik bij de eerste 20 zou zitten Puh dus ben blij met de 20e plaatsSmile
comment Door gerrit op vrijdag 18 december 2009 15:03 quote
Ik ben heel bij verder feliciteer ik ook alle andere winnaars het waren allemaal mooie foto's ik wil weleens zien wat voor foto's er meer ingestuurd waren


Allemaal gefeliciteerd
comment Door Arjen op vrijdag 18 december 2009 16:06 quote
Super dat ik gewonnen heb! Ik had het echt niet verwacht, zeker niet met de hevige concurrentie die er was, echt complimenten voor alle andere foto's hoor! Biggrin
comment Door bijltje op vrijdag 18 december 2009 17:03 quote
is die foto van Lea Jacobs in Limburg gemaakt?Confused
comment Door Marco1906 op zaterdag 19 december 2009 18:39 quote
misschien een idee om nu alle inzendingen op de site te zetten?
comment Door Niels (Administrator) op zaterdag 19 december 2009 19:17 quote
Gaat binnenkort gebeuren.
comment Door johndeere6200 op maandag 21 december 2009 00:38 quote
hee niels volgend jaar weer zeka Loveit