ALBUM - FOTO'S VAN NIELS VAN DER BOOM - 11-11 II

Door Niels in Agrifoto Foto's, donderdag 19 november 2009 20:00

thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb

REACTIES

comment Door fredjeb op donderdag 19 november 2009 21:37 quote
Hoe worden deze bieten geladen en naar de fabriek gebracht.
Met een kraan of met een muis?

mooie foto's van die Verveat's
comment Door bvb op donderdag 19 november 2009 21:58 quote
kraan lijkt mij. Op het beton
comment Door Niels (Administrator) op donderdag 19 november 2009 22:20 quote
Hier in de buurt wordt geloof ik alles met een mobiele kraan geladen.
comment Door Schrabbekerke op donderdag 19 november 2009 22:22 quote
wij laden hier alles in de omgeving met een kraan of als het in de buurt is een verreiker of shovel maar zon muis werkt minder op beton dan op hetland
comment Door Bas89 op donderdag 19 november 2009 23:14 quote
er wordt volgens mij alleen in het oosten en limburg met een muis geladen. hier alles met de kraan. voor een bietenmuis moeten de bieten op grond liggen en de hoop mag dan maar 7 meter breed zijn.
comment Door Niels (Administrator) op donderdag 19 november 2009 23:19 quote
Volgens mij worden er in Noord Nederland her en der nog wel aardig wat bieten geladen met de shovel?
comment Door Frederik op donderdag 19 november 2009 23:34 quote
mmh, dat herken ik niet, hier in de buurt ook alles met de kraan. Miss Oost-Groningen ofzo, Noord-Groningen iig niet
comment Door Niels (Administrator) op vrijdag 20 november 2009 00:03 quote
Voor mij is alles boven de rivieren Noord Nederland hé Wink
comment Door bvb op vrijdag 20 november 2009 12:22 quote
En tussen de riviren is dan?Puh

Muis op t beton werkt niet. Mischien als je veel mooie stukken direct aan de weg hebt werkt dat wel een muis maar hier in nederland zal dat niet veel voorkomen lijkt mij .Wink
comment Door ErnstJan (Crewlid) op vrijdag 20 november 2009 16:39 quote
@Niels/Frederik Hier in de veenkoloniën worden inderdaad alle bieten met een shovel op de vrachtwagen geladen. Aardappels gaan middels kraan + schoner de trailer in.

comment Door Niek456 op zaterdag 21 november 2009 19:01 quote
bvb schreef: En tussen de riviren is dan?Puh alles boven de onderste is er bovenLoveit