ALBUM - BACK TO THE 90'S DEEL 29

Door Niels in Agrifoto Foto's, maandag 16 november 2009 20:00

thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb

REACTIES

comment Door Kippenboer op maandag 16 november 2009 21:28 quote
mooie combinatie die fendt met 5 schaarBiggrin
comment Door hermenjohndeere op dinsdag 17 november 2009 16:19 quote
mooie foto's

maar naar mijn weten bestaat loonbedrijf gubbels nog steeds, of ik heb de verkeerde voor me. ik heb ze namelijk vorige week nog zien rijden, met een 916 en 820. ze reden korrelmais. en vorigjaar hadden ze nog een john deere combine.

nogmaals, het kan de verkeerde zijn, maar die kans lijkt me niet groot.
comment Door Niels (Administrator) op dinsdag 17 november 2009 17:56 quote
Er zijn verschillende loonbedrijven 'Gubbels'. Dit bedrijf uit Helvoirt bestaat ook nog steeds maar doen geen agrarisch loonwerk meer, alleen grondverzet. Van Kuijk, ook uit Helvoirt, heeft hun werkzaamheden overgenomen en een deel van het machinepark.
Correct me if i'm wrong maar de Gubbels uit Olst? is een neef van deze en die dorst korrelmais ja met een JD CTS combine. Stond pas ook al een stukje over op deze site. En dan is er ook nog Noordelijker NOG een Gubbels. Beetje verwarrend maar je zou is over loonbedrijf jansen, jannsen of janssen moeten beginnen!
comment Door Nielske op dinsdag 17 november 2009 19:49 quote
Het is geen 5850 maar een 6850...

Mooie foto's ik kijk altijd graag naar deze serie
comment Door akkerbouwer op woensdag 18 november 2009 11:35 quote
die 611 en wallenfrees is een mooie combinatie Loveit
comment Door arne818 op woensdag 18 november 2009 18:34 quote
loonbedrijf gubbels uit olst is de zelfde als de gubbels uit helvoirt, deze is daar naar toe verhuist, met een deel van het materiaal, (916, maaier, combine, enz)
Van Kuijk uit Helvoirt en Van Drunnen uit Elshout hebben samen de actieviteiten van Gubbels overgenomen en doen sinsdien veel werkzaamheden samen.Wink
comment Door hermenjohndeere op donderdag 19 november 2009 18:04 quote
dan is het idd gubbels uit olst, zie ik af en toe nog wel is rijden, machtig mooie trekkers.