ALBUM - AGRITECHNICA - HANNOVER 2009 I

Door Niels in Agrifoto Foto's, zondag 15 november 2009 18:00

thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb

REACTIES

comment Door johnschluter op zondag 15 november 2009 18:08 quote
hoeveel pk heeft die Deutz-Fahr Agro XXL ???
comment Door Hendrikrobben (Crewlid) op zondag 15 november 2009 18:14 quote
die heeft 600 PK
comment Door johnschluter op zondag 15 november 2009 20:22 quote
OK,bedankt
comment Door N_Abbink op zondag 15 november 2009 22:49 quote
..de schluter profi gigant niet gezien..? wel een foto waard
comment Door NicoRodenburg op maandag 16 november 2009 12:50 quote
@ MF 6499 Dyna VT.

De 6400 serie heeft toch geen CVT ?Confused
comment Door Allis_Johan op maandag 16 november 2009 13:46 quote
Zo, het Zetor vrouwvolk gaat er ook flink op vooruit Wink
comment Door Niels (Administrator) op maandag 16 november 2009 14:52 quote
NicoRodenburg schreef: @ MF 6499 Dyna VT.

De 6400 serie heeft toch geen CVT ?Confused
Dat moet natuurlijk Dyna-6 zijn, sorry Wink .
comment Door akkerbouwer op maandag 16 november 2009 16:00 quote
wat is die deutz xxl een lelijke trekker
verder wel mooie foto"s
comment Door Newholland7740 op maandag 16 november 2009 17:16 quote
Mooie foto's van de beurs in Hanover.

Die bruns kalkstrooier is mooi.
comment Door Schrabbekerke op maandag 16 november 2009 19:23 quote
kan iemand wat meer vertellen over die wf trac? is dat voor in de bosbouw of ook als systeemtrekker
comment Door Hendrikrobben (Crewlid) op maandag 16 november 2009 20:47 quote
Ik heb de Schl├╝ter wel gezien maar daar was het zo onwijs druk dat foto's maken bijna onmogelijk was zoals op meer plekken .
comment Door Niels (Administrator) op maandag 16 november 2009 21:31 quote
Schrabbekerke schreef: kan iemand wat meer vertellen over die wf trac? is dat voor in de bosbouw of ook als systeemtrekker Volgens mij stond er in het afgelopen nummer van Trekker een stuk over in. Het is een speciaal ontworpen bosbouwtrekker. Heeft niks met MB-Trac te maken maar lijkt er wel op.