ALBUM - FOTO'S VAN HENDRIK ROBBEN - 13 & 14-10 I

Door Niels in Agrifoto Foto's, woensdag 11 november 2009 18:00

thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb

REACTIES

comment Door JanV op woensdag 11 november 2009 18:47 quote
Luimstra is een eind van huis......................
comment Door ErnstJan (Crewlid) op donderdag 12 november 2009 17:00 quote
Er is ook een ander loonbedrijf 'overver' in TerApel ofniet Hendrik. Vorige week woensdag en vanmorgen kwam ik een zeker loonbedrijf Gubbels tegen, met mais. Die toevallig ook nog gespot? Dat bedrijf komt nog onder Zwolle weg Confused

Mooie foto's trouwens Wink
comment Door Hendrikrobben (Crewlid) op donderdag 12 november 2009 17:01 quote
Ja klopt die heb ik ook op de foto en nog een 2 andere loonwerkers in de mais van overver
comment Door ErnstJan (Crewlid) op donderdag 12 november 2009 19:06 quote
Waarvoor rijden die dan? Want volgens mij staat nergens meer mais nu...
comment Door Hendrikrobben (Crewlid) op donderdag 12 november 2009 19:22 quote
zo her en der staat nog een beetje korrelmais niet veel meer .
comment Door JanV op donderdag 12 november 2009 21:46 quote
ErnstJan, Gubbels is een onderdeel van janssen uit Wijhe. Die heeft een grote mestvergister staan bij Kielwindeweer/Wildervanck. Aan de Kielsterachterweg. Voormalige silocomplex van Dekro. Ik denk dat ze daar dan naar toe gingen.
Op hun site staat er het een en ander over.
comment Door Niels (Administrator) op donderdag 12 november 2009 22:11 quote
Gubbels komt toch uit Olst of is dat weer een ander?
comment Door JanV op donderdag 12 november 2009 22:21 quote
Niels, kijk een op hun site en dan vooral onder het kopje: BIOGAS

www.jansenwijhe.nl
comment Door JanV op donderdag 12 november 2009 22:34 quote
Heb nog even wat gezocht, maar er zit inderdaad een Loonbedrijf Luc Gubbels in Olst. Deze, uit Olst, maait de mais met een New Holland FX en Jansen/Gubbels met Krone BIG X, als ik me niet vergis.
comment Door Hendrikrobben (Crewlid) op vrijdag 13 november 2009 16:49 quote
Die Gubbels die EJ denk ik bedoeld was die uit Olst en die was in deze regio Korrelmais aan het dorsen
comment Door Niels (Administrator) op vrijdag 13 november 2009 17:01 quote
Met een JD CTS zeker?
comment Door ErnstJan (Crewlid) op vrijdag 13 november 2009 17:17 quote
Volgens mij was het ook een Luc Gubbels, dat was ook wat ik vond Wink En volgens mij inderdaad een JD CTS die zag ik hier nl onlangs ook rijden Wink