ALBUM - FOTO'S VAN NIELS VAN DER BOOM - 20-10

Door Niels in Agrifoto Foto's, vrijdag 30 oktober 2009 20:00

thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb

REACTIES

comment Door scheepers op vrijdag 30 oktober 2009 20:11 quote
mooie fotos niels!! hoeveel procent afslipbare grond is dat daar in oosterhout?
comment Door Niels (Administrator) op vrijdag 30 oktober 2009 20:39 quote
Verschilt een beetje. Dat perceel was rond de 60%. Van Ginneken vertelde mij dat de grond in die polder tussen de 30 en 80% zit.
comment Door Boerenjongen16 op vrijdag 30 oktober 2009 21:31 quote
Die Fendt 308c is van melkveebedrijf Schoenmakers uit Raamsdonk, beetje vragen hea! Weet je het zo
Laatst aangepast door: Boerenjongen16 op vrijdag 30 oktober 2009 21:31.
comment Door limburger op vrijdag 30 oktober 2009 22:24 quote
Da's toch een 4 elements schudder ipv een 6 elements?

Mooie combinatie, die laatste!
comment Door NicoRodenburg op vrijdag 30 oktober 2009 22:32 quote
Klopt het dat die Rumptstad 7-schaar net als gedeeltes van andere typen van Rabe komt?
En in het geval van Van Ginneken lijkt me zaaitarwe uit Big Bags makkelijker vullen Smile
Laatst aangepast door: NicoRodenburg op vrijdag 30 oktober 2009 22:38.
comment Door Niels (Administrator) op vrijdag 30 oktober 2009 23:12 quote
Nico: Ja dat is een Rabe frame. Bigbags had makkelijk geweest maar met allemaal percelen van 2 en 3 hectare plus het feit dat je een heftruck/verreiker nodig hebt maakt dat ook weer niet zo praktisch.
comment Door Flip op zondag 1 november 2009 16:49 quote
Mooi groot materiaal bij van Ginneken, maar niet overal erg makkelijk en welkom op land denk ik, mooie foto's !!