ALBUM - FOTO'S VAN HENDRIK ROBBEN - 23-9 I

Door Niels in Agrifoto Foto's, maandag 12 oktober 2009 18:00

thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb

REACTIES

comment Door Schrabbekerke op maandag 12 oktober 2009 18:23 quote
heeft die mofett ook gewoon de orginele ford moter of gebruiekn ze alleen moterkap van ford
comment Door Hendrikrobben (Crewlid) op maandag 12 oktober 2009 18:29 quote
Als ik het goed heb (weet het niet 100% zeker) dan hebben/hadden ze 2 versies 1 gebaseerd op de MF 300 serie met MF motorkap en perkins motor en deze versie met Ford 40serie motorkap en ford motor .
comment Door Schrabbekerke op maandag 12 oktober 2009 20:42 quote
oke en nog een vraag ik dacht dat dat ding voor op die tsa een pakkerrol was maar toen zag ik dat het niet over de grond ging waar dient dat voor?
comment Door Hendrikrobben (Crewlid) op maandag 12 oktober 2009 21:34 quote
Ik denk als frontgewicht eerlijk gezegt
comment Door Chris op dinsdag 13 oktober 2009 08:09 quote
Die MF 8120 ziet er nog als nieuw uit. Super mooi!!
Laatst aangepast door: Chris op dinsdag 13 oktober 2009 08:10.
comment Door Q op woensdag 14 oktober 2009 00:00 quote
@ Hendrik
waneer komen de foto's van de AVR verstek rooier?
comment Door StefanL7530 op woensdag 14 oktober 2009 01:07 quote
@ Hendrikrobben: Klopt idd.. Moffett had 2 types, van MasseyFerguson waren ze gebaseerd op de types 398 / 399 & van Ford gebaseerd op de 7740 / 7840..

De MFT van de foto`s hierboven is trouwens van de gebr. Boonman uit Nieuwolda/Midwolda, die Ford met 6 meter pneumaat is tevens ook van hun. Loveit

Van wie is eigenlijk die Deutz 180.7?? komt me namelijk vrij onbekend voor...
Laatst aangepast door: StefanL7530 op woensdag 14 oktober 2009 01:15.
comment Door Hendrikrobben (Crewlid) op woensdag 14 oktober 2009 19:58 quote
@ Q de foto,s van de AVR laten nog even op zich wachten maar komen zeker nog op de site
@ stefanL7530 ik weet geen naam maar die trekker rijd in Oostwold
comment Door tuenter04 op vrijdag 16 oktober 2009 19:14 quote
Stefanl7530 de deutz 180.7 is van mts van Vilsteren aan de polderweg.