ALBUM - FOTO'S VAN NIELS VAN DER BOOM - 24-9 I

Door Niels in Agrifoto Foto's, donderdag 8 oktober 2009 20:00

thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb

REACTIES

comment Door dries op donderdag 8 oktober 2009 20:30 quote
mooie foto's
is die bietenrooier standaard geel en rood?
@niels weet je soms al wanneer je mijn foto's en filmpjes kan plaatsen
comment Door Bas89 op donderdag 8 oktober 2009 20:39 quote
heey dat is bekend spul op de eerste foto's Cool
comment Door Hendrikrobben (Crewlid) op donderdag 8 oktober 2009 20:39 quote
Alle Agrifac machine's met uitzondering met de oorspronkelijke WKM machine's waren rood met geel, deze kleuren zijn van de Cebeco machine's die later zijn omgedoopt tot Agrifac
comment Door Ewout op donderdag 8 oktober 2009 20:56 quote
ligt het aan mij of doet het achterste wiel van die Mullie kipper achter die TS125 A een beetje vreemd????? (ongeveer de 20ste foto van boven) ziet er een beetje ongelukkig uit Puh
comment Door Niels (Administrator) op donderdag 8 oktober 2009 21:14 quote
Dries: Ik heb je een mailtje gestuurd pas.
Ewout: Dat is gewoon een gestuurde achteras maar ik heb er niets raars aan gezien.
comment Door Bas89 op donderdag 8 oktober 2009 21:26 quote
waarschijnlijk is tie achteruit gereden zonder de besturing vast te zettenWink
comment Door pleunboone op donderdag 8 oktober 2009 21:40 quote
Die Agrifac is dat een 7-rijer?
comment Door Bas89 op donderdag 8 oktober 2009 22:03 quote
@pleunboone

is een 7-rijer inderdaad
comment Door dries op donderdag 8 oktober 2009 22:29 quote
@ niels: ah oke, kheb nu nog niets ontvangen maar ik zal morgenochtend wel eens kijken
comment Door Niels (Administrator) op donderdag 8 oktober 2009 22:31 quote
Een zeven rijige rooier maar er werd maar met zes rijen gerooid.
comment Door dries op vrijdag 9 oktober 2009 19:39 quote
@niels
ik heb nog altijd geen mail ontvangen je zal een andere moeten sturen