ALBUM - HENDRIK'S TASTE OF SUMMER TOUR 2009 DEEL 19

Door Niels in Agrifoto Foto's, maandag 14 september 2009 18:00

thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb

REACTIES

comment Door jantjuh op maandag 14 september 2009 19:03 quote
zijn die fend xylon speciaal ergens voor gebouwd??
comment Door koens90 op maandag 14 september 2009 19:07 quote
zo te zien zal er wel een spuit op staan, op de voorkant staat namelijk CHD. Wel mooi materiaal weer!
comment Door PeterF op maandag 14 september 2009 19:16 quote
@ Jantjuh en Koens90

er staat normaal inderdaad een spuit op
k vind dat hij zijn spul goed voor elkaar heeft
comment Door jantjuh op maandag 14 september 2009 19:43 quote
ja zekker
en bedankt héCool
comment Door Niels (Administrator) op maandag 14 september 2009 21:23 quote
jantjuh schreef: zijn die fend xylon speciaal ergens voor gebouwd?? Dit is gewoon een doorontwikkeling op de Fendt GTA alleen dan wat sterker. Jammer genoeg is het nooit echt aangeslagen.
comment Door Hendrikrobben (Crewlid) op maandag 14 september 2009 21:35 quote
De Fendt Xylon is idd net als de GTA en GTH een systeem trekker alleen anders als bij de GTA heeft de Xylon ook opbouwruimte achter de cabine en een betere gewichts verdeling ,meer vermogen, en Fendts Turbo shift versnellingsbak met 50km/h

Helaas worden zowel de GTA als de Xylon niet meer geproduceerd
comment Door Rens op dinsdag 15 september 2009 13:02 quote
super serie!! Klasse trekkers!!
comment Door jantjuh op dinsdag 15 september 2009 18:41 quote
oké bedankt
Biggrin