ALBUM - HENDRIK'S TASTE OF SUMMER TOUR 2009 DEEL 17

Door Niels in Agrifoto Foto's, donderdag 10 september 2009 18:00

thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb

REACTIES

comment Door gerbe op donderdag 10 september 2009 18:24 quote
zo mooie serie jo
comment Door PeterF op donderdag 10 september 2009 18:57 quote
Weer mooie foto's Hendrik!! Smile

die Claas Lexion 560 met C660 maaibord was er volgens mij door loonbedrijf Feunekes bijgehuurd, die Case IH 1455xl met Theo Tell kieper is in elk geval van hun, daar heb ik nog een aantal vrachten graan mee naar Duitsland gebracht, machtige trekkers zijn dat Biggrin
en die Case IH Magnum MX 220 en Case IH 1455xl met Claas Quadrant 2200 grootpakpers zijn van Molema uit (Nieuw?) Beerta als ik me niet vergisWink
comment Door Hendrikrobben (Crewlid) op donderdag 10 september 2009 19:23 quote
Kan het ook zijn dat die Lexion 560 van een boer uit Bellingwolde is ? ik meende dat Haaier ook voor hem aan het dorsen was .Die 1455 XL is idd van Feunekes was ik vergeten te vermelden .
Die Magnum en 1455 zijn idd van Molema ja , was zn naam vergeten .
alleen jammer dat mn ik mn Camera een poosje op een verkeerde instelling had staan dat zie je jammergenoeg aan de kleuren terug maar dat is niet meer te veranderen helaas....
comment Door jeroenjohndeere op donderdag 10 september 2009 21:15 quote
mooie foto's hendrik.
ik zou het niet weten van wie die lexion 560 is.
is die foto's van die john deere 2254 in de buurt van oude schans gemaakt??
comment Door Hendrikrobben (Crewlid) op donderdag 10 september 2009 22:11 quote
Dank je. Ja dat klopt vanaf het perceel kijk je zo richting Oude Schans
comment Door PeterF op donderdag 10 september 2009 23:03 quote
Dat zou best kunnen, wat ik weet is dat Feunekes een aantal combines bijgehuurd hadden waaronder een Lexion met zo'n kastje erop (autosteer ofzo ben de naam vergetenBloos ) en omdat de 14 van Feunekes erbij stond maakte ik die link zo Wink

en nu k er nog eens naar kijk vermoed ik dat die JD 7720 met Claas Quadrant 2200 grootpakpers van Brooiman uit Blijham is

toch zijn de fotos mooi hoorPuh
comment Door Hendrikrobben (Crewlid) op zaterdag 12 september 2009 17:22 quote
Kan ook best zijn dat het wel een gehuurde machine was ik ben er zelf niet ook niet zeker van .
Dat systeem van Claas heet trouwens voor de geintereseerden "Laser pilot"
comment Door Claasgek op zondag 13 september 2009 12:11 quote
JD 7720 met Claas Quadrant 2200 RC is inderdaad van Brooijmans uit Blijham, Haayer was ook voor hun aan het combinen, zelf combinen ze met een Lexion 540C met vario maaibord.
Lexion 560 was van Heeres Rhederveld, Cool
comment Door Niels (Administrator) op zondag 13 september 2009 16:46 quote
Bedankt, ik heb het toegevoegd/aangepast.