ALBUM - FOTO'S VAN NIELS VAN DER BOOM - 7-8 I

Door Niels in Agrifoto Foto's, vrijdag 4 september 2009 20:00

thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb

REACTIES

comment Door jd_vs_mf op vrijdag 4 september 2009 20:14 quote
tot voor kort reed een loonwerker hier in de buurt met zo 2 lely combines...maar jammer genoeg zijn er geen foto's van...
heel mooie machines maar bijzonder kleine capaciteit
comment Door Niels (Administrator) op vrijdag 4 september 2009 21:31 quote
Weet je waar die 2 combines naartoe zijn gegaan?
comment Door Joris op vrijdag 4 september 2009 21:57 quote
ik weet dat de fam. de reus al heel wat jaartjes met zon combine rijd, volgesmij hebben ze dr ook nog een paar gehad voor onderdelen, maar dat weet ik niet zeker
comment Door Niels (Administrator) op vrijdag 4 september 2009 22:12 quote
Ze hebben er twee ja maar voor de tweede combine is geen chauffeur. Eén van de twee combines hebben ze nieuw gekocht de andere geloof ik tweedehands. Dit zijn hele vroegen modellen aangezien ze nog als Lely Dechentreiter zijn verkocht. Later toen het echt 100% Engels werd stond er alleen Lely op.
comment Door Arjen op zaterdag 5 september 2009 15:40 quote
Volgens mij reed hij eerst altijd met de ander, zonder cabine. Toen heeft hij er een bijgekocht voor de onderdelen, maar die was eigenlijk nog zo goed dat die daar mee is gaan rijden, en dat is degene die op de foto staat.
comment Door jd_vs_mf op zaterdag 5 september 2009 18:42 quote
Niels schreef: Weet je waar die 2 combines naartoe zijn gegaan? die staan gewoon nog in de loods te wachten op een bestemming maar de loonwerker heeft net zijn bedrijf overgelaten aan een ander loonbedrijf dus het is nog afwachten wat die ermee gaan doen...waarschijnlijk oud ijzer
comment Door Niels (Administrator) op zaterdag 5 september 2009 19:04 quote
Jens ik heb je even een mailtje gestuurd.
comment Door koens90 op maandag 7 september 2009 10:25 quote
mooi spul hor. Wel leuk om te zien dat ouwe spul maar om er nou echt nog veel mee te werken.... Heeft akkerbouwbedrijf veerman nog wat met oud minister veerman te maken? Die zit ook in goudswaard, vlak bij klein jan toch?
comment Door maarten128 op donderdag 10 september 2009 12:25 quote
koens90 schreef: mooi spul hor. Wel leuk om te zien dat ouwe spul maar om er nou echt nog veel mee te werken.... Heeft akkerbouwbedrijf veerman nog wat met oud minister veerman te maken? Die zit ook in goudswaard, vlak bij klein jan toch? akkerbouwbedrijf Veerman wordt geleid door twee zoons van oud-minister Veerman als ik het goed heb!