ALBUM - HENDRIK'S TASTE OF SUMMER TOUR 2009 DEEL 11

Door Niels in Agrifoto Foto's, zaterdag 29 augustus 2009 18:00

thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb

REACTIES

comment Door stijn op zaterdag 29 augustus 2009 22:59 quote
die verzamelwagens zie je daar ook veel
hier helemaal niet en voor kleine pakken ben ik ook de enigste die er een heeft
comment Door GerritAJ op zondag 30 augustus 2009 08:54 quote
Er zou een designprijs moeten komen voor grootpak persen. Het bodywork van zowel die nieuwe Claas, als de Krone is imposant.
comment Door erik76 op zondag 30 augustus 2009 09:16 quote
toch wel een super machine hoor die dominators van claas
comment Door Hendrikrobben (Crewlid) op zondag 30 augustus 2009 12:28 quote
Verzamelwagens zijn er best een aantal van te vinden , eerlijk gezegt denk ik ook dat het enorm veel tijd bespaard met het opstapelen en laden van de balen .
Zowel de nieuwe Claas Quadrant als de Krone Big Pack zijn erg mooie en imposante machine's geworden .
Claas heeft van de Dominator een tijdloze machine gemaakt die ook jaren in productie is geweest en zelfs de nieuwe Claas Avero is gebaseerd op een Dominator .
comment Door Rens op zondag 30 augustus 2009 14:02 quote
GerritAJ schreef: Er zou een designprijs moeten komen voor grootpak persen. Het bodywork van zowel die nieuwe Claas, als de Krone is imposant.
Die Claas 3400 is echt Enorm!
comment Door PeterF op zondag 30 augustus 2009 17:38 quote
Is die Claas Dominator 208 Mega met een C660 maaibord niet van loonbedrijf Buitenkamp?
comment Door Hendrikrobben (Crewlid) op maandag 31 augustus 2009 17:03 quote
Dat lijkt me niet , die loopt volgens mij bij een akkerbouwer ergens tussen Klein Ulsda en Beerta