ALBUM - FOTO'S VAN BEN VAN OOSTERHOUT - 1 MEI II

Door Niels in Agrifoto Foto's, donderdag 21 mei 2009 18:00

thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb

REACTIES

comment Door scheepers op donderdag 21 mei 2009 18:58 quote
mooie fotos van het grashakselenCool
comment Door Victor op donderdag 21 mei 2009 18:59 quote
Waar is die foto van die Valtra 8550 en Kverneland gemaakt?
comment Door Boerenjongen16 op donderdag 21 mei 2009 20:28 quote
Da grashakselen van van ginneken is toch bij melkveebedrijf berende te raamsdonk/ oosteind.
comment Door RobertSleutel op donderdag 21 mei 2009 21:26 quote
Achter die Valtra lijkt wel een 5 schaar te zitten i.p.v. een 4 schaar kverneland. Mooie foto's trouwens, veel schijfkouter zaaimachines.
comment Door Niels (Administrator) op donderdag 21 mei 2009 21:36 quote
Moet inderdaad een vijf schaar zijn ja. Sorry.
comment Door HuibZ op zondag 24 mei 2009 16:00 quote
nu zie je die loonwerkers hakselen met een NH 9050 en een Krone Big X V8....hoe hard rijden die gasten met die hakselaars om zo'n ding nog een beetje vol te houden met die dunne wiersen....?
comment Door Boerenjongen16 op zondag 24 mei 2009 20:06 quote
Nou ik heb die krone big x ook in actie gezien op het zelfde perceel. Ik heb er zelf nie veel goed over te vertellen. Hij ziet er mooi uit, maar om de zoveel meter liep tie vol. en moest er iemand onder gaan ligge. Als ik dan aan iemand vraag hoe dat kom. krijg ik dit antwoord: kom door de manier van ruggen, hoe nat het is. Nou ik wil niet veel zegge. maar de manier van ruggen kan je me niet wijs maken hoe die liggen . Ook zou ik hem is moeten zien in de mais ( maar das toch natter ?) en nat waren de ruggen niet. was gewoon perfect ! Als het aan mij ligt heeft dat ding niet genoeg capaciteit