ALBUM - FOTO'S VAN 11 APRIL III

Door Niels in Agrifoto Foto's, maandag 11 mei 2009 21:38

thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb

REACTIES

comment Door Victor op maandag 11 mei 2009 21:49 quote
Heeft die MF 6290 niet eens in de Landbouwmechanisatie gestaan onder mens en machine (zo heet dat tochPuh ?)?
comment Door Rens op maandag 11 mei 2009 22:07 quote
mooie fergusons!
comment Door ErnstJan (Crewlid) op maandag 11 mei 2009 22:08 quote
Mooie foto's Niels, en als het goed is lag er nog een deeltje van mij Wink
Waarom loopt die slang eigenlijk van de pootmachine naar de kopeg bij die Ford?
comment Door Niels (Administrator) op maandag 11 mei 2009 22:11 quote
Victor: Zou best kunnen, geen idee. Gertjan Zevenbergen van de Landbouwmechanisatie kijkt ook regelmatig op de website dus misschien dat hij je het verlossende antwoord kunt geven Wink .

EJ: Er liggen nog 2 delen van jou te wachten net als veel andere foto's. Ik denk dat die slang naar voren loopt omdat ze voorheen voorop een tank hadden.
comment Door dries op maandag 11 mei 2009 22:13 quote
ErnstJan schreef: Mooie foto's Niels, en als het goed is lag er nog een deeltje van mij Wink
Waarom loopt die slang eigenlijk van de pootmachine naar de kopeg bij die Ford?
volgens mij spuiten ze een spuitmiddel rechtstreeks in met de rotoreg
comment Door Max op maandag 11 mei 2009 23:01 quote
Mooie fotos loop nu stage in die regio dus wel lache om te zien
comment Door Bas89 op maandag 11 mei 2009 23:10 quote
@ max

hej bij wie loop je stage als ik vragen mag?
comment Door Max op dinsdag 12 mei 2009 08:06 quote
bij koenraadt Wink
comment Door Bas89 op dinsdag 12 mei 2009 09:47 quote
ow oke die ken ik wel Puh
comment Door pvdriet op dinsdag 12 mei 2009 15:58 quote
Hey max, wanneer zet jij eens wat foto`s van jan koenraadt op agrifoto?
comment Door Max op dinsdag 12 mei 2009 16:25 quote
haha ja ben al paar keer me camera vergeten, had vooral met het knolle plante wel mooie fotos kenne maken.