ALBUM - FOTO'S VAN 11 APRIL II

Door Niels in Agrifoto Foto's, zondag 10 mei 2009 22:08

thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb

REACTIES

comment Door Schrabbekerke op zondag 10 mei 2009 22:48 quote
VSS Agro is echt van hele goede kwaliteit ik heb er rond 50 ha bietenland mee klaargelegt maar echt top !
comment Door Max op zondag 10 mei 2009 22:59 quote
Die Valtra Valmet ??? met Gruse pootmachine is van Maat uit Zwingelspaan als die andere Valmet op t zelfde perceel bezig was dan is die ook van hun.
comment Door Joris op maandag 11 mei 2009 08:23 quote
mooie foto's weer niels, maar volgesmij is die tm190 ook van jos monden, want dat staat er toch op?
comment Door Niels (Administrator) op maandag 11 mei 2009 18:04 quote
Dat klopt Joris, maar dat staat er toch bij?
comment Door Rens op maandag 11 mei 2009 18:32 quote
jammer dat die valtra valmet zijn moterkappen kwijt is, maar wij hebben ook zulke moterkappen en die zijn echt moeilijk erop te krijgen
comment Door Niels (Administrator) op maandag 11 mei 2009 21:14 quote
Ik denk dat deze trekker het misschien een beetje warm kreeg en dat de kappen er daarom afgehaald zijn.
comment Door fiat op maandag 11 mei 2009 21:32 quote
donders mooi spul allemaal