ALBUM - GASTFOTO'S VAN LINDA VAN DER WEL

Door Ziko in Ingekomen Foto's, donderdag 7 mei 2009 20:00

thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb

REACTIES

comment Door Rens op donderdag 7 mei 2009 20:11 quote
Wat een mooie fergusons allemaal, leuk spelen op zo'n machinisten dag!
comment Door ErnstJan (Crewlid) op donderdag 7 mei 2009 20:30 quote
Uhm Ziko je heb geen onderschriften geplaatst Puh (althans iets dat er boven staat is geen onderschrift Puh )
comment Door Peter (Administrator) op donderdag 7 mei 2009 20:48 quote
Wees blij dat Ziko nog logs voor je heeft geplaatst Puh Puh . Vanaf volgende week is Niels weer terug en zal het allemaal weer bij het oude zijn Wink
comment Door pleunboone op vrijdag 8 mei 2009 18:58 quote
Ha, slopen is natuurlijk wel het mooiste werk wat er te doen is met een kraan!!
comment Door Schrabbekerke op vrijdag 8 mei 2009 19:43 quote
Jaa behalve als je een bom tegenkomt Puh dat zal je daar niet zo heel snel hebben maar in zeeland zijn heel wat bommen gegooid
comment Door pleunboone op zaterdag 9 mei 2009 11:53 quote
Het bedrijf waar ik werk zit ook in Zeeland, maar ik heb nog nooit gehoord dat ze bommen hebben gevonden. Dit gebeurt wel bij graafwerkzaamheden, zoals bij de nieuwe Sloelijn ter plaatse van de Sloedam.
comment Door lindavdwel op zondag 10 mei 2009 20:39 quote
pleunboone schreef: Het bedrijf waar ik werk zit ook in Zeeland, maar ik heb nog nooit gehoord dat ze bommen hebben gevonden. Dit gebeurt wel bij graafwerkzaamheden, zoals bij de nieuwe Sloelijn ter plaatse van de Sloedam.

Ook in Zeeland??? Enig idee waar Heenvliet ligt? haha
comment Door pleunboone op maandag 11 mei 2009 23:11 quote