ALBUM - FOTO'S VAN 11 APRIL I

Door Niels in Agrifoto Foto's, woensdag 6 mei 2009 18:00

thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb

REACTIES

comment Door Leon_Kramer op woensdag 6 mei 2009 18:46 quote
Mooie foto's weer Niels,

Weet er toevallig iemand welk gps systeem die deutz heeft die bedden aan het frezen is? Nog nooit gezien dit met 2 ontvangers
comment Door Rens op woensdag 6 mei 2009 18:59 quote
Mooie MF 3065, ze zetten hem wel aan het werk, zo te roken Biggrin
comment Door Bas89 op woensdag 6 mei 2009 19:21 quote
@leon kramer
dit is het autofarm systeem.
comment Door Leon_Kramer op woensdag 6 mei 2009 19:37 quote
Merci Bas!

Inderdaad Rens. Ik snap ook niet waarom ze niet van taak ruilen met de JD 6600 (misschien geen frontaftakas?)
comment Door Rens op woensdag 6 mei 2009 19:51 quote
Leon_Kramer schreef: Merci Bas!

Inderdaad Rens. Ik snap ook niet waarom ze niet van taak ruilen met de JD 6600 (misschien geen frontaftakas?)

Ik zie geen geel kapje inderdaad...
comment Door willemdinkla op woensdag 6 mei 2009 20:23 quote
Bas89 schreef: @leon kramer
dit is het autofarm systeem.

Deutz Fahr heeft ook een GPS met 2 ontvangers, alleen is me de naam even ontschoten.
comment Door Bas89 op woensdag 6 mei 2009 20:29 quote
ow oke kan wel. maar dit is iig autofarm omdat een maat van me bij dat bedrijf stage loopt.
comment Door pvdriet op donderdag 7 mei 2009 09:43 quote
Klopt helemaal die DF die te zien is. is van mn stagebaas er zit AutoFarm GPS op.
Hij komt trouwens uit Anna Jaccobapolder.
comment Door scheepers op zondag 10 mei 2009 12:09 quote
mooie foto"s.
die mf moet wel werken.