ALBUM - FOTO'S VAN HENDRIK ROBBEN 17 TOT EN MET 20 APRIL I

Door Niels in Agrifoto Foto's, zondag 3 mei 2009 20:00

thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb

REACTIES

comment Door willemdinkla op zondag 3 mei 2009 20:55 quote
prachtige fendts!

kom je ook nog een keer richting bellingwolde en omstreken?
comment Door hoekse op zondag 3 mei 2009 21:23 quote
10 km/h spitten, dat is wel woest!
comment Door Hendrikrobben (Crewlid) op zondag 3 mei 2009 22:01 quote
Ben toevallig vorige week nog richting Bellingwolde en Vriescheloo geweest deze foto's zullen later nog te zien zijn .
comment Door mitchel op zondag 3 mei 2009 22:14 quote
Mooie foto's. Met wat voor een camera gemaakt?
comment Door Etherpiraat op zondag 3 mei 2009 22:50 quote
die van hilverts was dat toevallig borgesiusweg wedde?
comment Door Rens op maandag 4 mei 2009 10:06 quote
Wat een gesmeer op die tank van die Vredo, hoe komt dat? Spitten met 10 km/h gaat mooi rap ja Biggrin
comment Door Hendrikrobben (Crewlid) op maandag 4 mei 2009 18:19 quote
@ Mitchel met een Canon Eos 450D camera
@Etherpiraat was idd aan de Borgesiusweg richting Alteveer
comment Door ErnstJan (Crewlid) op maandag 4 mei 2009 18:29 quote
Rens schreef: Wat een gesmeer op die tank van die Vredo, hoe komt dat? Spitten met 10 km/h gaat mooi rap ja Biggrin Als de tank te vol zit overstroomt die zegmaar Wink

Mooie foto's Hendrik. Wat 'n geweld die White. Heb je trouwens die zaaicombinatie van Theus Boer uit de Maten ook op de foto gezet? Die heb ik helaas gemist, maar schijnt dat daar een T80.0 voorzat Wink
comment Door Hendrikrobben (Crewlid) op maandag 4 mei 2009 19:15 quote
Nee daar heb ik ook geen foto's van ook niet gezien verder . Het is echt een machtig gezicht zn volbloed amerikaan op de veenkoloniale prairie, Dun agro heeft voor achter deze lemken ook nog een Accord zaaimachine voor het zaaien van Hennep , daavan staan toevallig foto's van op de site van Boerderij . Voor de Geinterreseerden .
comment Door dries op maandag 4 mei 2009 19:35 quote
in het tijdschrift loonwerker heeft er een artikel gestaan van de white tractor als jullie het op de site willen zetten dan kan ik het wel eens overtypen en opsturen of kan dat niet ivm auteursrechten
comment Door Hendrikrobben (Crewlid) op maandag 4 mei 2009 19:52 quote
Dan komt Niels ernstig in de problemen als hij daar aan gaat beginnen ivm met de auteurs rechten idd .
comment Door dries op maandag 4 mei 2009 21:02 quote
spijtig twas nog een mooi artikel
comment Door stronttrucker op dinsdag 5 mei 2009 20:32 quote
die tank van de vredo mag in feie niet overstromen, zit als het goed is een stop op
comment Door Rick op vrijdag 8 mei 2009 11:11 quote
van wie is die Steyr 6175 CVT met Farmax Rapide 300 spitmachine en Kverneland DA-L zaaimachine.
comment Door Hendrikrobben (Crewlid) op zaterdag 9 mei 2009 18:03 quote
Die steyr is van Landbouw en Loonbedrijf Meedendorp-Jansema uit Onstwedde - Sellingen.
comment Door Rick op zondag 10 mei 2009 07:59 quote
okee bedankt!