ALBUM - FOTO'S VAN 4 APRIL III

Door Niels in Agrifoto Foto's, maandag 27 april 2009 20:00

thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb

REACTIES

comment Door crit_groenenberg op maandag 27 april 2009 20:29 quote
worden de foto's die bij Groenenberg zijn gemaakt op 4 april van
het aardappels poten aan de bommelskous ook nog geplaatst?
comment Door fiat op maandag 27 april 2009 22:03 quote
mooie fotos
comment Door waffers op dinsdag 28 april 2009 09:10 quote
die john deere 6420 van Rommens uit Klundert heeft dit jaar ook voor het eerst met gps gepoot, zie er allemaal kaarsrecht uit na het frezen van het weekend
comment Door frank op dinsdag 28 april 2009 11:25 quote
mooie foto`s ik vin die Ford 3000 mooi!!!!!
comment Door Niels (Administrator) op dinsdag 28 april 2009 19:21 quote
crit_groenenberg schreef: worden de foto's die bij Groenenberg zijn gemaakt op 4 april van
het aardappels poten aan de bommelskous ook nog geplaatst?
Jazeker, die komen weer in een andere serie te staan. Ik heb zoveel foto's gemaakt dat het wel een aantal weken duurt voor alles erop staat.
comment Door schermer_top op donderdag 30 april 2009 21:28 quote
Mooie foto's
Alleen jammer dat die NH geen spatborden heeft.
comment Door Schrabbekerke op donderdag 30 april 2009 22:05 quote
Ja je kan maar beter tegen je banden zitten met je spatborden..