ALBUM - FOTO'S VAN HENDRIK ROBBEN - 7 APRIL TOT EN MET 11 APRIL III

Door Niels in Agrifoto Foto's, maandag 27 april 2009 16:00

thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb

REACTIES

comment Door Ewout op maandag 27 april 2009 17:26 quote
Mooie foto's!!!! daar kijken we tenslotte voor.....

die fendt met veenhuis mesttank moet dat niet een fendt 930 vario zijn???
comment Door Victor op maandag 27 april 2009 18:27 quote
Hangt die frees er alleen voor het gewicht? Of doetie ook echt fresen? Wel appart dan!
comment Door Hendrikrobben (Crewlid) op maandag 27 april 2009 19:05 quote
Dat moet idd 930 zijn type foutje.. zo ver ik mij herinneren kan draaide de frees wel . maar ben er niet zeker meer van .
comment Door ErnstJan (Crewlid) op maandag 27 april 2009 23:07 quote
Wat zou je hier met een frees moeten, behalve op grasland. Wordt grond veel te fijn van.

Beste trekker trouwens vna Scholtenzathe
comment Door fendt_vario_930 op dinsdag 28 april 2009 15:33 quote
mooie foto,s

het grote materieel is aangespoeld
vooral die pootmachines zijn erg mooi
comment Door potze op dinsdag 28 april 2009 20:50 quote
die case 845 xl plus moet een 856 xl plus zijn en is van mts tien-kuipers valthermond
comment Door Niels (Administrator) op dinsdag 28 april 2009 21:01 quote
En welke van de twee is dat dan, die met het bietenzaaimachine of met kipper?