ALBUM - FOTO'S VAN HENDRIK ROBBEN - 7 APRIL TOT EN MET 11 APRIL I

Door Niels in Agrifoto Foto's, donderdag 23 april 2009 18:00

thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb

REACTIES

comment Door xc70 op donderdag 23 april 2009 18:30 quote
weer een knappe reeks foto's
comment Door johniedriver op donderdag 23 april 2009 18:53 quote
Hoe hard rijdt die mooie 3050? Biggrin
comment Door Schrabbekerke op donderdag 23 april 2009 19:14 quote
Waarschijnlijk rond de 35
comment Door johniedriver op donderdag 23 april 2009 19:25 quote
Jammer Puh
Ik ken ze ook die lopen tegen de 50 aan Biggrin
comment Door Rens op donderdag 23 april 2009 19:31 quote
Waar is die Terra-gatorvan Meilof bezig?
comment Door Hendrikrobben (Crewlid) op donderdag 23 april 2009 19:41 quote
Dat was tussen Ter-Wisch en Terapelkanaal
comment Door ErnstJan (Crewlid) op donderdag 23 april 2009 20:18 quote
Mooie foto's Hendrik. Mag ik je aanraden wat USM (unsharp mask) toe te passen (amount 120, radius 1)?
comment Door Hendrikrobben (Crewlid) op donderdag 23 april 2009 21:22 quote
Dat mag, alleen heb en gebruik ik geen fotoshop
comment Door John_Deere_Power op vrijdag 24 april 2009 00:14 quote
Wat is dat voor apparte zwaailichten balk boven op die John Deere 7720???
Dat heb ik nog nooit zo gezien, geef mij toch maar de gewone standaart zwaailamp van Hella.
comment Door Niels (Administrator) op vrijdag 24 april 2009 15:37 quote
In Duitsland zie je veel van die 'balken' op trekkers en in Nederland meer gewoon losse zwaailampen.
comment Door hilvertjacob op zaterdag 25 april 2009 21:42 quote
die jd 3050 loopt 50 km en heeft een heel mooi geluidje