ALBUM - FOTO'S VAN 2 APRIL IV

Door Niels in Agrifoto Foto's, dinsdag 21 april 2009 20:00

thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb

REACTIES

comment Door gerben op dinsdag 21 april 2009 22:56 quote
zo mooien foto's!!!!!!! maar dat kilveren is dat op de maasvlakte ofzo
comment Door emiel op woensdag 22 april 2009 16:25 quote
Mooie foto's maar, het is toch Vijfwinkel of is het toch Vijfvinkel? Die ts voor die 20 tonner is wel lauw!
Laatst aangepast door: Ziko op woensdag 22 april 2009 16:59.
comment Door Niels (Administrator) op woensdag 22 april 2009 19:56 quote
Gerben: Nee dat is niet op de maasvlakte maar in Den Bommel.
Emiel: Het is Vijfvinkel. Winkel zou voor de hand liggen maar dat is het in dit geval niet.
comment Door joost op woensdag 22 april 2009 21:17 quote
new holland he super machines
comment Door carlo86 op woensdag 22 april 2009 22:20 quote
Mooie foto serie.
Ook gaaf dat cilveren. Maar rijden die 3 tractors niet op het zelfde perseel aan de foto's te zien, en zo ja hebben ze dan geen last van elkaars lezer? Of werd er maar gebruik gemaakt van 1 lezer?
comment Door Niels (Administrator) op woensdag 22 april 2009 22:33 quote
Die trekkers rijden alle drie op één perceel. Dit is een stuk grond van 50ha ongeveer geloof ik wat is gevormd door een aantal kleine stukken bij elkaar te voegen en de sloten en grippen dicht te gooien. Ik dacht dat ze allemaal op één centrale laser reden.
comment Door gerben op zondag 26 april 2009 15:28 quote
niels bedankt voor info. maar ze moeten wel op een laser rijden ander komt het niet goed heb zelf een keer gehad met een sleuf graven en stonde twee laser een van een andere ploeg maar we hadden er wel last van