ALBUM - FOTO'S VAN BEN VAN OOSTERHOUT - 10 APRIL I

Door Niels in Agrifoto Foto's, maandag 20 april 2009 20:00

thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb

REACTIES

comment Door Max op maandag 20 april 2009 20:04 quote
Niels, Die TM155 met Beco is van Westende uit Klundert en die pootcombinatie ook
comment Door Bart_B op maandag 20 april 2009 20:12 quote
Die 916 is een 824Wink
comment Door Schrabbekerke op maandag 20 april 2009 20:37 quote
Waarom frezen ze daar als de aardappels nog niet gepoot zijn?
comment Door Max op maandag 20 april 2009 20:48 quote
Dat zijn wortelruggen
Laatst aangepast door: Max op maandag 20 april 2009 20:49.
comment Door Schrabbekerke op maandag 20 april 2009 20:52 quote
Oo dat ken ik niet het hele wortel gebeuren
comment Door limburger op maandag 20 april 2009 21:23 quote
flink doorrijden als er 4 volle wagens staan te wachtenPuh
comment Door Niels (Administrator) op maandag 20 april 2009 21:27 quote
Max: Hoe zit dat met dat bedrijf Westend(e)? dan. Werken die samen met Vrolijk of is dat apart, ik volgde t niet helemaal meer.
Bart_B: Dat moet je goed weten dan, ik kan het op de foto niet eens zien.
comment Door Max op maandag 20 april 2009 22:41 quote
ja 2 aparte bedrijven die samen werken met sommige werkzaamheden
comment Door Niels (Administrator) op maandag 20 april 2009 23:51 quote
Beide uit Klundert?
comment Door Max op dinsdag 21 april 2009 09:57 quote
Westende uit klundert en vrolijk uit fijnaart
comment Door Rens op dinsdag 21 april 2009 14:19 quote
Waar ligt de klemtoon bij samon? bij de A of de O? en hoe zit het met dat draaien van die JD, maakt hij grote gaten/hopen?
comment Door Niels (Administrator) op dinsdag 21 april 2009 18:52 quote
Max: Bedankt.
Rens: Het is Saamon als je het uitspreekt.
comment Door Bart_B op dinsdag 21 april 2009 19:31 quote
Ik heb trouwens nog een fout ontdekt want erachter hangt een veenhuis 3 asser maar er het is geen haakarmWink
comment Door Niels (Administrator) op dinsdag 21 april 2009 20:21 quote
Maken we er carrier van.