ALBUM - FOTO'S VAN BEN VAN OOSTERHOUT - 4 APRIL

Door Niels in Agrifoto Foto's, donderdag 16 april 2009 20:00

thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb

REACTIES

comment Door Schrabbekerke op donderdag 16 april 2009 20:23 quote
Zooo dit is toch wel een Hele mooie fotoreportage wat een mooi spul
comment Door Boerenjongen16 op donderdag 16 april 2009 21:01 quote
Die Deutz Agrotron 85 is die niet van Gebr. Oomen ???
comment Door Rens op vrijdag 17 april 2009 07:40 quote
Mooi spul, Niks mis mee, dat gele op die New Hollands, staat best goed! Al dat apparatuur wat in die schuur staat, is dat allemaal van 1 bedrijf?
comment Door Nielske op vrijdag 17 april 2009 10:09 quote
Die agroton moet volgensmij nieuwe achterbandjes hebben, zine nogal kaal uit
comment Door Boerenjongen16 op vrijdag 17 april 2009 10:33 quote
Nee dat is niet een het zelfde bedrijf denk ik, want rasenberg heeft alles geel. ( zelfs een 1455XL int geel, zou ik nooit doen ) en paar overige trekkers uit de regio van koeieboeren denk ik ofzo ... maar die agrotron kan iemand zeggen van wie die is ??? want volgens mij is die van Oomen ? Ook te zien ergens op [nee]
Laatst aangepast door: Niels op vrijdag 17 april 2009 15:41.
comment Door Max op vrijdag 17 april 2009 10:44 quote
Nee na die 820 met een Baselier frontfrees en Grimme aardappelpoter is wel alles in die schuur van 1 bedrijf, van verkooyen.
Laatst aangepast door: Niels op vrijdag 17 april 2009 15:41.
comment Door Boerenjongen16 op vrijdag 17 april 2009 12:20 quote
Oh toch ? Ja ken het spul van daar nie echt. verkooye heeft toch ok n rups of heb ik da mis ? Zo'n john deere
comment Door Max op vrijdag 17 april 2009 16:03 quote
nee denk dat je BioTrio bedoelt , die zitten in de buurt ook in langeweg
comment Door carlo86 op vrijdag 17 april 2009 22:38 quote
Mooie foto reportage en wat een ding die nieuw holland,
Maar die rupsen op die fendt 916 zijn die niet een beetje te smal.
Ik zal bredere rupsen nemen om de bodemdruk te verlagen, of is dat niet nodig daar op die grond?
comment Door Niels (Administrator) op vrijdag 17 april 2009 22:52 quote
Dat bedrijf gebruikt rijpaden Carlo en daarom smalle rupsen.