ALBUM - FOTO'S VAN HENDRIK ROBBEN - 30 MAART TOT EN MET 2 APRIL II

Door Niels in Agrifoto Foto's, donderdag 9 april 2009 20:00

thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb

REACTIES

comment Door FendtFan op donderdag 9 april 2009 21:06 quote
Wat voor apparaat heeft die fendt voor op?
comment Door HuibZ op donderdag 9 april 2009 21:08 quote
Dat is nog een hele nette White, hier lopen er ook nog wel van die dingen, maar dat zijn allemaal ouwe scherven.
Laatst aangepast door: HuibZ op donderdag 9 april 2009 21:08.
comment Door dries op donderdag 9 april 2009 21:22 quote
FendtFan schreef: Wat voor apparaat heeft die fendt voor op? een fronthefgewicht en stootblok in één
comment Door PeterF op donderdag 9 april 2009 22:13 quote
die white ziet er inderdaad nog netjes uit
comment Door Rens op donderdag 9 april 2009 22:26 quote
Mooie stoomlocomotief die white, draaikolk in de dieseltank neem ik aan? ja mooi ding
comment Door Niels (Administrator) op donderdag 9 april 2009 23:58 quote
Met amper 500 uur op de teller is die White nog als nieuw.
comment Door Rens op vrijdag 10 april 2009 12:24 quote
Dat meen je niet!! Nieuwe moter of is ie echt splikkiesplinter?
comment Door Niels (Administrator) op vrijdag 10 april 2009 17:58 quote
Deze trekker is jaren geleden uit Amerika geïmporteerd als hobby trekker en dit jaar door van Dun gekocht om echt landbouwwerkzaamheden mee te gaan doen.
In de Landbouwmechanisatie van ehh Februari geloof ik staat er ook een heel stuk over in.
comment Door Max op vrijdag 10 april 2009 20:55 quote
Ja hij wordt ingezet in de hennepteelt vooral he, wel woest ding
comment Door gerben op zondag 12 april 2009 19:25 quote
Zo mooie foto's die white is een gaaf dingen zeg echt stoer. Zuipt die nou veel diesel of valt dat mee?
Laatst aangepast door: Niels op zondag 12 april 2009 19:55.