ALBUM - FOTO'S VAN BEN VAN OOSTERHOUT II

Door Niels in Agrifoto Foto's, dinsdag 31 maart 2009 18:00

thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb

REACTIES

comment Door Max op dinsdag 31 maart 2009 18:06 quote
Niels, De TS90 met Accordzaaimachine en de TM140 met Kongskilde zijn van Mts. V. Dis uit Oudemolen.
comment Door dries op dinsdag 31 maart 2009 18:21 quote
Das ook handig als je geen fronthef hebt. Pruts een beetje aan je machines en hang ze aan je voorlader. (lijkt me wel niet zo gezond voor die voorlader)

[Adminedit; dit bericht even in normaal Nederlands vertaald].
Laatst aangepast door: Niels op dinsdag 31 maart 2009 20:04.
comment Door Niels (Administrator) op dinsdag 31 maart 2009 19:10 quote
Max: Bedankt.

Dries: Waar heb je het in hemelsnaam over?
comment Door dries op dinsdag 31 maart 2009 19:25 quote
enkele van de eerste foto's waar die vorenpakker aan de schep hangt
Laatst aangepast door: dries op dinsdag 31 maart 2009 19:26.
comment Door schermer_top op dinsdag 31 maart 2009 19:58 quote
Beste banden heeft die NH eronder zitten.
Mooie foto's.Top.!!
comment Door Niels (Administrator) op dinsdag 31 maart 2009 20:03 quote
'schep'? In Nederland heet zoiets voorlader.
comment Door dries op dinsdag 31 maart 2009 20:19 quote
jah oke een voorlader dan Smile
maar nu begrijp je het toch he Smile
Laatst aangepast door: dries op dinsdag 31 maart 2009 20:19.
comment Door newhollandfreak op dinsdag 31 maart 2009 20:24 quote
ik heb nog landbouwers gezien met een vorenpakker aan de VOORLADER op hun trekker

Laatst aangepast door: Niels op dinsdag 31 maart 2009 20:32.
comment Door Niels (Administrator) op dinsdag 31 maart 2009 20:34 quote
dries schreef: jah oke een voorlader dan Smile
maar nu begrijp je het toch he Smile
Ja dat snap ik Dries maar er zijn (veel) meer mensen die de foto's bekijken en de reacties lezen. Dus als iedereen dan een klein beetje moeite wil nemen om in redelijk normaal Nederlands te schrijven dan snapt iedereen het en krijg ik niet de vraag of ik een opvang voor verstandelijk gehandicapte ben begonnen Wink .
comment Door Boerenjongen16 op dinsdag 31 maart 2009 20:50 quote
Mooie foto's zitten ertussen éé n vraagje en opmerking:

Bij de New Holland T7550 is het geen Gebr. van Ginneken meer maar: van Ginneken bv. Is veranderd voor als je het niet wist.

En die Massey Ferguson bietenzaaier, kan je mischien hiervan de geschiedenis achterhalen ??? Lijk op oude foto van mijn vader, die staat op: [spam] bij oude foto's
Laatst aangepast door: Niels op dinsdag 31 maart 2009 21:26.
comment Door dries op dinsdag 31 maart 2009 20:54 quote
@niels
ja haha das een goeie nee maar bij ons in belgie gebruiken ze het woord voorlader niet echt dus had ik het ook niet gebruikt sorry daarvoor (ik zal in het vervolg wat meer rekening houden met jouw taal)

Laatst aangepast door: dries op dinsdag 31 maart 2009 20:54.
comment Door Niels (Administrator) op dinsdag 31 maart 2009 21:27 quote
Mooi, dankje voor het begrip Dries. En Boerenjongen ook bedankt voor de info.
comment Door Schrabbekerke op dinsdag 31 maart 2009 21:58 quote
Dat is één flink paar banden onder die NH