ALBUM - BACK TO THE 90'S DEEL 16

Door Niels in Agrifoto Foto's, vrijdag 20 maart 2009 16:00

thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb

REACTIES

comment Door jdthebest op vrijdag 20 maart 2009 16:29 quote
wel apart gezicht die jd's zonder banden HAHA maar lijkt me egt mooi om naar al die fabrieken en zo te gaan
comment Door kevin op vrijdag 20 maart 2009 16:37 quote
haha die ford 3600 komt wel los voor een wagen met aardappelen
comment Door op vrijdag 20 maart 2009 17:12 quote
ik ga binnen kort naar allman shovel fabriek
comment Door Gerbert op vrijdag 20 maart 2009 19:09 quote
Zijn die foto's bij Louis Nagel gemaakt tijdens de show in, meen ik, 1998? Ze bestonden toen 112,5 jaar ofzo.
Mooie foto's Niels, hopelijk komt er een vervolg aan de serie.
comment Door Niels (Administrator) op vrijdag 20 maart 2009 19:13 quote
Nog twee delen foto's Gerbert en dan is de map 'Diversen' afgerond. Dan nog maar 150 mappen en 90 delen foto's te gaan Wink .
comment Door Danny op vrijdag 20 maart 2009 19:19 quote
toch zie ik ook een paar foto`s die niet 90`s zijn
comment Door Schrabbekerke op vrijdag 20 maart 2009 19:51 quote
Zijn er nog meer foto's uit zeeland? mooie 7710 vind ik toch de mooiste serie van alle john deeres
comment Door Niels (Administrator) op vrijdag 20 maart 2009 20:04 quote
Danny: Niet mijn mooie verhaal over de 90's ondermijnen!
comment Door dries op vrijdag 20 maart 2009 20:54 quote
wat is een nettenplanter
comment Door PeterF op vrijdag 20 maart 2009 21:29 quote
rijden ze ook gewoon zo op die jd's zonder banden?
comment Door kevin op vrijdag 20 maart 2009 21:58 quote
@peterf wat denk je nou zelf dat heeft waarschijdelijk te maken dat te klant kan kiezen wel type band er onder komt te zitten he
comment Door Niels (Administrator) op vrijdag 20 maart 2009 22:23 quote
Dries: De bollen worden samen met een net geplant. Bij het rooien wordt dan het net weer opgerooid waardoor je veel minder grond hebt.
comment Door CANADA op zaterdag 21 maart 2009 01:19 quote
de hurli is een master 6190 en is gekocht op de veiling bij de Bie + rode tank de foto is van 2000 of later de rode tank is door de Bie gemaakt en rijdt in de Biezenmortel area.
comment Door Danny op zaterdag 21 maart 2009 06:58 quote
Ik ondermijn het niet Niels. Ik merk het alleen op.
comment Door PeterF op zaterdag 21 maart 2009 11:48 quote
@ kevin

snap ik ook wel, maar staan ze niet een beetje te dicht bij elkaar om er zo banden om te zetten?Wink
comment Door kevin op zaterdag 21 maart 2009 17:08 quote
pak je toch een heftruck ofzo om ze naar de werkplaats te brengen
comment Door Niels (Administrator) op zaterdag 21 maart 2009 18:17 quote
Danny schreef: Ik ondermijn het niet Niels. Ik merk het alleen op.
Weet ik Danny. Er zitten ook wel foto's bij die later zijn genomen.
comment Door koens90 op dinsdag 24 maart 2009 17:20 quote
hee ik zie dat er ook wat foto's bij Leen Otte in Lage zwaluwe zijn gemaakt. Jammer dat er niet meer foto's van de 1640 en 6510 zijn gemaakt. Wel mooi zicht zo in die fabrieken ja.