ALBUM - FOTO'S VAN NIELS VAN DER BOOM - 3-3

Door Niels in Agrifoto Foto's, zaterdag 12 maart 2022 19:00

thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb

REACTIES

comment Door Fiat 1000 op zaterdag 12 maart 2022 19:10 quote
een serie met een luchtje ja. maar waar zijn de foto`s dan van akkerbouwers die met de tank rijden?????? ik denk dat je veetelers bedoelt Niels. maar mooie foto`s van het poeprijdenSmile
comment Door Niels (Administrator) op zaterdag 12 maart 2022 19:38 quote
Scherp Cool
comment Door niewiem op zaterdag 19 maart 2022 07:25 quote
Hoe werkt dat nu eigemlijk met die laatste gang ? De slang wordt loskepolled en waarschijnlijk leeggeblazen op een plek en dan pikt ie hem weer aan en wordt er water doorgeblazen ? Confused
comment Door niewiem op zaterdag 19 maart 2022 07:25 quote
losgekoppeld
comment Door Niels (Administrator) op zaterdag 19 maart 2022 08:32 quote
De laatste mest wordt opgemaakt en dan gaat er water doorheen om de slang te spoelen. Als het water bij de bemester is dan is de boel schoon en kan de druk eraf om de slangen op te rollen.
comment Door niewiem op zondag 20 maart 2022 06:10 quote
Ok, dacht ik ook al maar dan zitten die laatste foto’s een beetje door elkaar.
comment Door Niels (Administrator) op zondag 20 maart 2022 11:31 quote
Nee hoor zit gewoon op volgorde.