ALBUM - BACK TO THE 90'S DEEL 15

Door Niels in Agrifoto Foto's, woensdag 18 maart 2009 16:00

thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb

REACTIES

comment Door stijn op woensdag 18 maart 2009 16:50 quote
werkt dat nou wel zo handig met die schuitemaker ?
comment Door hermenjohndeere op woensdag 18 maart 2009 19:13 quote
het is een john deere 2650 ipv een 250 hoor Puh
comment Door Danny op woensdag 18 maart 2009 19:29 quote
het is een Amac ZR-2 ipv van een ZM
comment Door johniedriver op woensdag 18 maart 2009 19:35 quote
Mooie foto's
comment Door op woensdag 18 maart 2009 19:44 quote
zonder van de mais bij die mengele hakselaar
comment Door Schrabbekerke op woensdag 18 maart 2009 23:15 quote
Dat lijkt mij ook stein .. die pz in de fronthef en die schuitemaker erachter
comment Door HuibZ op donderdag 19 maart 2009 03:59 quote
Machtig die dikke Renault 1151-4 als sleeptrekker in de mais!
comment Door claasfan op donderdag 19 maart 2009 18:53 quote
is dat wel een renault temis??
comment Door op donderdag 19 maart 2009 21:57 quote
mooie open pijp op die JD3350!
maar volgens mij is het een fiat F110 met die lely kopeg en zaaimachine
comment Door maartenpep op vrijdag 20 maart 2009 18:24 quote
mooie hakselfoto's volgende keer meer ???
comment Door HuibZ op vrijdag 20 maart 2009 22:44 quote
Neej, dat is een Renault Ares
Temis heeft de oude TX cabine met Ares neus.
Laatst aangepast door: HuibZ op vrijdag 20 maart 2009 22:49.