ALBUM - BACK TO THE 90'S DEEL 13

Door Niels in Agrifoto Foto's, zaterdag 14 maart 2009 16:00

thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb

REACTIES

comment Door CANADA op zaterdag 14 maart 2009 17:06 quote
de wikkelaar is een cross wrap importeur was/is Roelofs in Bennekom
comment Door Niels (Administrator) op zaterdag 14 maart 2009 17:15 quote
Aha, zou goed kunnen. Ik heb er meer foto's van gezien maar daar stond Lawrence Edwards bij. Zou best kunnen dat het een stukje 'badge engineering' was.
comment Door ITALFREAK op zaterdag 14 maart 2009 17:19 quote
prachtige fiats!! manmanman
comment Door Joris op zaterdag 14 maart 2009 18:21 quote
ha de fiats van kalis weer, jammer dat er nu nog maar 4 lopen.
comment Door CANADA op zaterdag 14 maart 2009 18:25 quote
de wikkelaar is de CW 2000 Cross Wrap de factr. is Finland zie ook www.crosswrap.com ik dacht dat de laatste wrapper in nederl. voosilage is verkocht in 98
comment Door op zaterdag 14 maart 2009 19:09 quote
schone nh/fiatBiggrin
comment Door NvanEekelen op zaterdag 14 maart 2009 19:41 quote
Dat zijn weer erg mooie herinneringen aan de jaren '90 zeg!
Zitten ook bekende loonwerkers tussen, uit de buurt.
Ga zo verder Ben! Wink

Met vriendelijke groet,

N. van Eekelen
comment Door Niels (Administrator) op zaterdag 14 maart 2009 19:42 quote
CANADA schreef: de wikkelaar is de CW 2000 Cross Wrap de factr. is Finland zie ook www.crosswrap.com ik dacht dat de laatste wrapper in nederl. voosilage is verkocht in 98 Ik zie dat ze nu alleen nog voor de industrie wikkelaars bouwen. Weer wat geleerd, bedankt.
comment Door ChristV op zaterdag 14 maart 2009 19:43 quote
Niels zou het nog mogelijk zijn om foto's te bekijken van oktober 2008?
De archief foto's gaan maar terug tot november 2008.
Komt er nog een archief zoals op de vroegere site van agrifoto, waar men foto's kon bekijken tot een paar jaar terug?
comment Door Schrabbekerke op zaterdag 14 maart 2009 23:06 quote
Oo zo mogen er nog wel 100 series komen !! laat maar komen
comment Door Niels (Administrator) op zaterdag 14 maart 2009 23:09 quote
Christ: Alle foto's van de vorige website die er vanaf juni 2007 (geloof ik) op gezet zijn die staan ook weer op deze nieuwe site. Die kan je dus gewoon terug zoeken. Als het goed is moet de oude site ook nog online staan dus daar kan je ook nog foto's bekijken. De echt oude site(s) hebben we inmiddels offline gezet.