ALBUM - GASTFOTO'S VAN SANDER OOSTDIJK XII

Door Sander_Oostdijk in Ingekomen Foto's, maandag 6 december 2021 14:00

thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb

REACTIES

comment Door Fiat 1000 op maandag 6 december 2021 17:25 quote
mooie serie en net ploegwerk. die FENDT 313 doet het minste kwaad in de ondergrond. mooie combinatie en als je met twee man voor een ploeg moet kun je het dus ook net zo goed zoals die boer met die 313 doen.Smile Maar ja omwille van de capaciteit mag je tegenwoordig de ondergrond verpesten met dat grote materiaal. 2 keer een 313 vernield niet zo veel als 1 keer een 7 schaar met twee dikke herten ervoorSmile
comment Door manus op maandag 6 december 2021 20:29 quote
Fiat 1000 schreef: mooie serie en net ploegwerk. die FENDT 313 doet het minste kwaad in de ondergrond. mooie combinatie en als je met twee man voor een ploeg moet kun je het dus ook net zo goed zoals die boer met die 313 doen.Smile Maar ja omwille van de capaciteit mag je tegenwoordig de ondergrond verpesten met dat grote materiaal. 2 keer een 313 vernield niet zo veel als 1 keer een 7 schaar met twee dikke herten ervoorSmile Zo denk ik er ook over.

Kun je beter allebei een 4 schaar aankoppelen. lichtere trekker ervoor

Mooi serie SanderLoveit
Laatst aangepast door: Niels op maandag 6 december 2021 20:51.
comment Door Gerbert op maandag 6 december 2021 21:32 quote
Je sloopt alles met zo'n grote trekker en ploeg, ga nou maar terug naar je paard...
Gelukkig weet je alle omstandigheden en redenenCool .

Hoe dan ook, prachtige klassieker die 8200Loveit
comment Door Sander_Oostdijk (Administrator) op maandag 6 december 2021 21:50 quote
Waarschijnlijk ben ik zelf degene met minste verstand van het boerenbedrijf, dus zwijg ik maar even Smile .
Fiat 1000, Manus en Gerbert bedankt voor het compliment!
Laatst aangepast door: Niels op maandag 6 december 2021 22:42.