ALBUM - BACK TO THE 90'S DEEL 10

Door Niels in Agrifoto Foto's, zaterdag 7 maart 2009 20:00

thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb

REACTIES

comment Door Max op zaterdag 7 maart 2009 20:39 quote
Mooi!
comment Door op zaterdag 7 maart 2009 21:42 quote
Hallo,
Waar is de foto van de Mc Cormick met Hassia bietenzaaimachine gemaakt?
comment Door Rens op zaterdag 7 maart 2009 23:02 quote
Mooie fergusons! waar dient dat fietswiel voor 1ste foto?
comment Door Niels (Administrator) op zaterdag 7 maart 2009 23:13 quote
Diepteregeling misschien?
comment Door Bart_B op zondag 8 maart 2009 11:13 quote
die case die voor die veenhuis staat is een 856 ipv 845
comment Door johniedriver op zondag 8 maart 2009 11:26 quote
Super!
comment Door Schrabbekerke op zondag 8 maart 2009 11:30 quote
Mooie foto''s en die fietsband is volgens mij ook voor de diepteregelaars
comment Door Thijsvds op zondag 8 maart 2009 12:01 quote
Mooie foto's! En die 6610 met poot-combinatie is inderdaad van Akkerbouwbedrijf Straver uit almkerk.
comment Door op zondag 8 maart 2009 19:37 quote
waarom spuiten ze zo hoog??
comment Door Niels (Administrator) op zondag 8 maart 2009 20:19 quote
Om niet met je boom in de omheining te eindigen.
comment Door Gerbert op zondag 8 maart 2009 21:53 quote
Volgens mij is die eerste Hekamp cultivator een Wifo, de tanden staan me iets te recht voor een Hekamp.
Prachtige foto's Niels, jammer genoeg niet meer foto's van die TS110, die heeft namelijk een weinig voorkomende Vicon HPC maaier erachter hangen.
comment Door Niels (Administrator) op zondag 8 maart 2009 22:36 quote
Het zou ook goed een Wifo cultivator kunnen zijn Gerbert, dat is lastig te zien.
comment Door Huubke op maandag 9 maart 2009 21:37 quote
ik neem niet aan dat die mf met dat aardappelpoot machine daar aan het poten isPuh
comment Door tristan op dinsdag 1 december 2009 19:01 quote
Is dat geen 8670?