ALBUM - BACK TO THE 90'S DEEL 9

Door Niels in Agrifoto Foto's, donderdag 5 maart 2009 20:00

thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb

REACTIES

comment Door Marco1906 op donderdag 5 maart 2009 20:16 quote
Is dat Kuijsten met die PZ harvall?
comment Door op donderdag 5 maart 2009 21:17 quote
dat is een pz fanex schudder geen kunh verder mooie foto's
comment Door dries op donderdag 5 maart 2009 21:37 quote
mooie foto's
maar kvind toch dat die ford wat gevaarlijk staat op die grasput
comment Door fredjeb op donderdag 5 maart 2009 21:56 quote
Is die Cebeco niet hetzelfde van Aagrifac want martens uit Maarkedal heeft toch zo'n type AGRIFAC gehad.
Een Duetz is dat hetzelfde als een Deutz?
Laatst aangepast door: Niels op donderdag 5 maart 2009 23:01.
comment Door Niels (Administrator) op donderdag 5 maart 2009 23:01 quote
Vroeger werden die bietenrooiers en veldspuiten onder de naam Cebeco gebouwd. Dat is later overgenomen en verder gegaan onder de naam Agrifac.
comment Door op vrijdag 6 maart 2009 09:42 quote
mooie fotos
comment Door Joos op vrijdag 6 maart 2009 12:43 quote
Even wat muggenziften... Wink

"Fiat Winner F115 met een Peecon? cultivator": lijkt op een Rumptstad cultivator, alhoewel een Peecon ook goed mogelijk is.

GLW loofklapper: het zou een GLB loofklapper kunnen zijn, alhoewel ik niet weet of Groenewegen ooit loofklappers gebouwd heeft.
comment Door ErnstJan (Crewlid) op vrijdag 6 maart 2009 13:53 quote
Wederom mooie afwisselende serie.
Moet die MF 4355 geen 4255. Voor zover ik weet komt de 3 'niet voor bij MF' (4200 werd 5400(?) 6200 werd 6400 en 8200 werd 8400 toch?)

En in wat voor 'n gewas is die Fiat 640 bezig?

Niels schreef: Vroeger werden die bietenrooiers en veldspuiten onder de naam Cebeco gebouwd. Dat is later overgenomen en verder gegaan onder de naam Agrifac. Aanvullen: ook kippers waren Cebeco Wink
comment Door johniedriver op vrijdag 6 maart 2009 15:17 quote
Mooie foto's
comment Door op vrijdag 6 maart 2009 15:26 quote
schone die deutz intrac
comment Door hermenjohndeere op vrijdag 6 maart 2009 15:51 quote
die fendt met dozerbak, maar die john deere 8100 met veenhuis drie-asser is nog dikker Biggrin
comment Door Niels (Administrator) op vrijdag 6 maart 2009 16:18 quote
Joos: Een Rumptstad zou ook goed kunnen maar omdat hij rood met geel was dacht ik misschien Peecon.
Ik dacht dat het GLW was (Groenewegen Landbouw Werktuigen)?
EJ: Een MF 4355 bestaat gewoon hoor, die Fiat is volgens mij bezig in de sperziebonen en de kippers waren ook Cebeco ja maar dat heeft niets met Agrifac te maken.
comment Door bijltje op vrijdag 6 maart 2009 17:23 quote
die deutz intrac was toch van adrie vd hennik?
comment Door Niels (Administrator) op vrijdag 6 maart 2009 17:49 quote
Misschien heeft Adrie van Hennik wel een Intrac gehad maar dat was dan zeker niet deze.
comment Door joeysteyr8130 op vrijdag 6 maart 2009 18:07 quote
dikke steyr Puh
comment Door maartenpep op vrijdag 6 maart 2009 19:02 quote
vette harvall
comment Door Schrabbekerke op vrijdag 6 maart 2009 23:06 quote
Die cebeco/agrifac zijn zo donders zwaar he daar kan je bijna niks mee doen als het echt nat is.
comment Door Lennart op zaterdag 7 maart 2009 14:19 quote
Marco: Daar dacht ik ook meteen aan.

En ook weer hele mooie foto's!