ALBUM - LANDTECHNIK TAGE AGRAVIS - MEPPEN, DUITSLAND II

Door Niels in Agrifoto Foto's, dinsdag 3 maart 2009 20:11

thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb

REACTIES

comment Door Rik op dinsdag 3 maart 2009 20:22 quote
Dat blauw staat die Claas Axion goed!! Er staat wel (veel) mooi spul!
comment Door tmdejager op dinsdag 3 maart 2009 20:57 quote
best veel claas lexion's daar!!!
comment Door Schrabbekerke op dinsdag 3 maart 2009 22:22 quote
die case 7210's vind ik prachtig blijven brute machines
Laatst aangepast door: Schrabbekerke op dinsdag 3 maart 2009 22:24.
comment Door Peterm89 op woensdag 4 maart 2009 00:24 quote
Mooi bedrijf zo te zien.
Trouwens de Claas Celtis met Stoll Robust F30 voorlader. Is een Claas Axos
comment Door limburger op woensdag 4 maart 2009 09:02 quote
tmdejager schreef: best veel claas lexion's daar!!!
inderdaad! en allemaal nieuw:O

Maar ze zijn schitterend!
comment Door Hendrikrobben (Crewlid) op woensdag 4 maart 2009 17:08 quote
Foutje van mij. had even niet goed gekeken het is idd een Axos .
comment Door op woensdag 4 maart 2009 17:16 quote
mooie claas pers
comment Door Ewout op woensdag 4 maart 2009 17:46 quote
super mooi materiaal!!!!

maar met zo'n tandemas spuit kan je toch veel slechter draaien?
comment Door carlo86 op woensdag 4 maart 2009 18:26 quote
mooie serie foto's weer vooral al die mooie fendt trekkers
comment Door ralfreuvers op woensdag 4 maart 2009 19:17 quote
die lemken albatros 110 heeft een meesturende dissel en een sturende achteras.
hierdoor kan je heel gemakkelijk draaien en heeft de spuit een kleine draaicirkel.
het is een mooie machine om mee te werken !