ALBUM - BACK TO THE 90'S DEEL 8

Door Niels in Agrifoto Foto's, zaterdag 28 februari 2009 20:00

thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb thumb

REACTIES

comment Door op zaterdag 28 februari 2009 20:29 quote
waarom rollen ze da veld aan??
en waarvoor wordt vlas gebruikt??
comment Door ErnstJan (Crewlid) op zaterdag 28 februari 2009 20:44 quote
Van vlas kunnen ze linnen maken.
Mooie foto's wederom!
comment Door Jopie op zaterdag 28 februari 2009 21:41 quote
die pakkenverzamelaar van loonbedrijf de bruijn is een gekopieerde meijer wagen.
alleen werkt de wagen tegenwoordig volledig elektro/hydraulisch en automatisch.\
in rustige tijden werd er voorheen nog wel eens wat zelf in elkaar geknutseld...
comment Door Bas89 op zaterdag 28 februari 2009 21:42 quote
ik denk dat ze op die eerste foto gras hebben ingezaaid en dat ze daarom cambridgen.
het zijn weer mooie foto's, ik zie veel bekenden Biggrin .
comment Door johniedriver op zondag 1 maart 2009 11:25 quote
Super mooie foto's weer Biggrin
comment Door ITALFREAK op zondag 1 maart 2009 11:59 quote
Die fiat 110-90 is echt wel een mooi beest hoor Biggrin
comment Door vandrieske op zondag 1 maart 2009 14:47 quote
Zou die vlaskeerder niet van het merk Depoortere kunnen zijn?
comment Door Niels (Administrator) op zondag 1 maart 2009 14:49 quote
Zou ook goed kunnen ja.
comment Door op maandag 2 maart 2009 20:41 quote
cambridge rollen op een stopel land ?
comment Door Niels (Administrator) op maandag 2 maart 2009 22:42 quote
Na het zaaien van een groenbemester kan dat nodig zijn Bart.